Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2016

Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕΡΟΣ Β’. ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΣΜΟΝ!

ekklisia_ellados.jpg
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ
(Εξεταζόμενα         θέματα     προς         Οχυρωματική        ή   Οχυρωτική,   μετά την ‘’Φιλική’’  και   Μεγάλη   Σύνοδο   της        Κρήτης!)
ΘΕΜΑ: Β1α. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΦΙΛΟ  ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ! «Πας ο μισών τον αδελφόν αυτού ανθρωποκτόνος εστί». (Α’ Καθολ. Επιστ.  Ιωάν.)
Β1β. Η ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ Η ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. («Οι αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι πάντα θα βρουν στον πιστό ορθόδοξο χριστιανό. Αγάπη, βοήθεια και φιλοξενία»). (Αγίου αρχιεπισκόπου Λουκά).
Β1γ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ. (Αυτοκριτική).

Β1α. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ‘’ΦΙΛΟ’’ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ. Η  φιλία αποτελεί βασικό θέμα προβληματισμού,  της σύγχρονης πολυπολιτισμικής κοινωνίας μας, και είναι πράγματι  ένα  «δώρο ακριβό και ευτύχημα σπάνιο, (και) έχει πανάρχαιους τίτλους ευγένειας..» (Παπανούτσος). Η συναισθηματική πάλι διαπαιδαγώγηση των μαθητών (EQ), που έχει να κάνει με την διαχείριση των συναισθημάτων τους… κυρίως του θυμού, της οργής, της ζήλιας, της ξενοφοβίας, της φιλίας…  κ.α. προσδοκεί να αναστήσει τον ‘’άνθρωπο φίλο», τον άνθρωπο δηλαδή  της ‘’καλής θελήσεως’’ και να σφραγίσει έτσι (με έναν μαγικό, απίθανα φανταστικό, και ανούσιο τρόπο) το πηγάδι του μίσους, περιορίζοντας την εχθρότητα… «την μεταξύ μας»! «Οι φιλίες που δημιουργούνται απάνω σ’ αυτή τη βάση (θα μας πει ο Παπανούτσος) είναι σταθερές και μόνιμες, αδιάλυτες»,.  Είναι όμως έτσι;  Ο αείμνηστος Παπανούτσος συμπερασματικά λέει: «Η τέλεια, λοιπόν, φιλία είναι συνάντηση και δεσμός δύο προσώπων απάνω στον ίδιο ηθικό άξονα, στην ίδια αξιολογική κλίμακα».
«Η συνάντηση δύο προσώπων», του Κάιν και του Άβελ. Η θυσία του Άβελ, και η προσφορά του Κάιν! «Πας ο μισών τον αδελφόν αυτού ανθρωποκτόνος εστί, και οίδετε ότι πας ανθρωποκτόνος ουκ έχει ζωήν αιώνιον εν εαυτώ μένουσαν». (Α’ Καθολ. Επιστ.  Ιωάννου 3,15).
Δύο  ακριβά ’δώρα’  αποτελούν’  η ζήλια για τον αδερφό σου και η επιθυμία  για τον άγνωστο φίλο! Τα παρακάτω, για την  «συνάντηση και τον  δεσμό  δύο προσώπων…», είναι αρκετά διαδεδομένα και άκρως διδακτικά. Το πρόσωπο του Άβελ, πρόσωπο αγαθό και απονήρευτο και το πρόσωπο του Κάιν, πρόσωπο πονηρό! «Ο Αδάμ ο άντρας, ονόμασε τη γυναίκα του Εύα.  Η Εύα του γέννησε τον Κάιν και μόλις το τέκνο της ήρθε στον κόσμο, εκείνη είπε: "Ο θεός μου έδωσε παιδί". Λίγο αργότερα, γέννησε ένα άλλο παιδί, που ονομάστηκε Άβελ…… Ο θεός ευχαριστήθηκε από τη θυσία του Άβελ, που ήταν άκακος και καλόκαρδος και είχε αγνή πίστη. Από την προσφορά του Κάιν όμως δεν ευχαριστήθηκε, γιατί η καρδιά του δεν ήταν καλόβολη. Όταν το κατάλαβε αυτό ο Κάιν, σκυθρώπιασε και λυπήθηκε .Ο θεός τότε του είπε:" Κάιν, γιατί είσαι στενοχωρημένος;" Ο κακός Κάιν δεν αποκρίθηκε. Η ζήλια για τον αδερφό του, του έτρωγε την καρδιά σαν σκουλήκι. Έτσι, όταν βρέθηκαν και οι δυο στα χωράφια, τον πλησίασε ύπουλα και τον σκότωσε. Αλλά σε λίγο, άκουσε το θεό να τον ρωτά: "Πού είναι ο Άβελ, ο αδερφός σου;". "Δεν ξέρω", αποκρίθηκε ο Κάιν. "Μην είμαι ο φύλακας του αδερφού μου;". "Τι έκανες;" του είπε ο θεός. "Το αίμα του αδερφού σου φωνάζει σ' εμένα από τη γη. Και η ίδια η γη, που δέχτηκε το αίμα του αδερφού σου, χυμένο από τα δικά σου χέρια, και αυτή τώρα φωνάζει εναντίον σου. Απ' εδώ και πέρα ο κόπος σου δε θα είναι ευλογημένος και θα γυροφέρνεις στη γη αποδιωγμένος". Ο Κάιν ένιωσε μεγάλο πόνο μέσα του…. Αλλά ο θεός έβαλε ένα σημάδι στο πρόσωπο του Κάιν, ώστε όποιος τον συναντά να μην τον σκοτώνει……… Στο μεταξύ, η Εύα απόχτησε ένα άλλο παιδί, που το ονόμασε Σηθ. Με το Σηθ, ο θεός ευλόγησε τον Αδάμ, δίνοντας του ένα καλό παιδί στη θέση του αδικοσκοτωμένου Άβελ».( ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ - http://www.pigizois.net/paidikos_komvos/vivlos/palaia_diathiki).
+Αγαπητοί αδελφοί και φίλοι, έτσι συνήθως  συμβαίνει με τα παιδιά’  πρώτα να ‘’σπέρνονται’’… και να ‘’σέρνονται’’… (δες σχετικό σχόλιο του Πάπα για την Σύνοδό μας!) για να κάνουν έναν ή περισσότερους φίλους… για να είναι ‘’ομάδα’’ με τσαμπουκά… και έπειτα όταν μεγαλώσουν ‘’περπατούν’’… επιστρέφουν… καθώς θυμούνται ότι έχουν και  «Οίκο» ,σπίτι, δηλαδή Πατέρα, Μητέρα και Αδέλφια! Πράγματι τα παιδιά,  τις περισσότερες «αισθητικές τους ώρες» τις περνούν μέσα σε «Φιλικές Σκηνές», τρώγοντας, πίνοντας, παίζοντας και χορεύοντας… όμως’  δεν πρέπει να ξεχνούμε + όλοι μας, πως όταν επιτίθεται ο εχθρός ημών διάβολος, θα πρέπει από Κατασκήνωση να γίνουμε Στρατόπεδο!..... Αν και η Μία Εκκλησία μας πάντοτε, με Στρατόπεδο ‘ομοιάζει’   για αυτό και το όνομα της είναι + (διπλό, αλλά και μοναδικό) ’’Στρατευόμενη’’ Εκκλησία (Ορατή),  και (σε απευθείας σύνδεση)  ‘’Θριαμβεύουσα’’ Εκκλησία (Αόρατη)  = Η «Μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία».
Β1β.Η ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ Η ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Διδάγματα από την μαρτυρική ζωή του αγίου αρχιεπίσκοπος Λουκά. Η φιλοξενία!
Ο Δ. Μπέλκιν, αξιωματικός του κόκκινου στρατού και μέλος του κόμματος… γράφει:  «Στα νεανικά μου χρόνια η Κριμαία ήταν τόπος πολυεθνικός. Στην τάξη μου τότε μετρούσαμε δώδεκα διαφορετικές εθνότητες. Όμως μετά τον πόλεμο τους εξόρισαν όλους…. που ζούσαν εκεί εδώ και αιώνες. Κάποια μέρα ο αρχιεπίσκοπος Λουκάς ανακοίνωσε ότι την επόμενη Κυριακή, στην ελληνική εκκλησία της Αγίας Τριάδος, που εκείνη την εποχή ήταν ο καθεδρικός ναός, θα απευθύνει μήνυμα προς του αλλοθρήσκους και αλλοεθνείς.    Η εκκλησία εκείνη την ημέρα γέμισε ασφυκτικά. Πολλοί δεν χωρούσαν και έμειναν απ’  έξω.        Στο τέλος της θ. Λειτουργίας ο αρχιεπίσκοπος Λουκάς διάβασε το μήνυμά του. Μεταξύ των άλλων τόνισε τα εξής: ’’Μην πιστεύετε σ’  εκείνους που θέλουν να σπείρουν τη διχόνοια και το μίσος μεταξύ των λαών και των ανθρώπων διαφόρων θρησκειών. Απ’  αυτή τη διχόνοια κερδίζουν μόνον οι εχθροί μας. Για τη μητέρα – Εκκλησία ισχύει το ρητό του απ.  Παύλου: ‘Ουκ ένι Ιουδαίος, ουδέ Έλλην’. Η Εκκλησία έτσι βλέπει τους ανθρώπους. Γι’  αυτό και όλοι οι αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι πάντα θα βρουν στον πιστό ορθόδοξο χριστιανό. Αγάπη, βοήθεια και φιλοξενία….’’
« Απ’  αυτή τη διχόνοια κερδίζουν μόνον οι εχθροί μας»! (Αρχιεπίσκοπος Λουκάς).
*«Ο Σωκράτης έλεγε, πως για να γίνεις φίλος με κάποιον, θα πρέπει να έχεις μαζί του τρία κοινά χαρακτηριστικά: «α) να έχεις κοινές ανάγκες (προβλήματα), β) να έχεις κοινά ενδιαφέροντα και γ) να έχεις κοινές συνήθειες. Και φυσικά, να έχεις αγαθή πρόθεση να συνδιαλλαχθείς μαζί του». (Ο Μακεδών)
*Στο Σύνταγμά πάλι του Ρήγα Φεραίου, (άρθρο 121) γράφει: «Δεν κάνουν ποτέ ειρήνην με ένα εχθρόν, οπού κατακρατεί τον ελληνικόν τόπον».
+Για εχθρό σου τέλος αδελφέ και φίλε, να θεωρείς  μόνο τον ‘’παραχαράκτη’’, αυτόν δηλαδή  που προσπαθεί να παραγάγει  πλαστά  ‘’χαρτονομίσματα’’ ή  κίβδηλα  ‘’νομίσματα’’… τους σύγχρονους ’’νομολόγους’’, όπως τους αποκαλεί ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης….  και με δύο  λέξεις  τον αιρετικό Πάπα και τα παπάκια του, που εξαπατούν με τις ‘’γοητείες’’ τους όλα τα ‘’άπειρα έθνη’’, τις  ‘’γλώσσες’’, και τους  ‘’βασιλείς’’. Ο πάπας είπε προς τους πρόσφυγες + την στιγμή που τον έπαιζαν σε όλα τα κανάλια: «Όλοι εμείς που είμαστε εδώ, ανήκουμε σε διαφορετικές θρησκείες και πολιτισμούς, αλλά θέλουμε και μπορούμε να ζήσουμε ως αδέλφια (=ενωμένοι), επιθυμούμε την ειρήνη….»(Newsroom / 25 Μαρτίου 2016)
+(Και την ‘’ψυχική’’ εκμηδένισή σας!)
*Ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης απαντά στους σύγχρονους ‘’νομολόγους’’:  «Επειδή το θέμα της ενώσεως των Εκκλησιών είναι κάτι το πνευματικόν και ανάγκην έ­χουμε πνευματικής αγάπης, ας το αφήσουμε σε αυτούς που αγαπήσανε πολύ τον Θεόν και είναι θεολόγοι, σαν τους Πατέρας της Εκκλησίας, και όχι νομολόγοι…. Επομένως, η μέλλουσα οργή του Θεού δεν μπορεί να αντιμετωπισθή με συνεταιρισμόν αμαρτωλών (διότι διπλήν οργήν θα λάβωμεν), αλλά με μετάνοιαν και τήρησιν των εντολών του Κυρίου……
Επίσης, ας γνωρίσωμεν καλά ότι η Ορθόδοξος Εκ­κλησία μας δεν έχει καμμίαν έλλειψιν. Η μόνη έλλειψις, που παρουσιάζεται, είναι η έλλειψις σοβαρών Ιεραρχών και Ποιμένων με πατερικές αρχές. Είναι ολίγοι οι εκλεκτοί. Όμως, δεν είναι ανησυχητικόν. Η Εκκλη­σία είναι Εκκλησία του Χρίστου και Αυτός την κυβερ­νάει».
*Ο Κύριος είπε: "Ας μην ταράζεται η καρδιά σας· να 'χετε εμπιστοσύνη στον Θεό, και σ' εμένα να 'χετε πίστη. 6 ... Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή... 27 Φεύγω και σας αφήνω την ειρήνη. Τη δική μου ειρήνη σας δίνω... Ιω 15, 9 Όπως με αγάπησε ο Πατέρας, έτσι σας αγάπησα κι εγώ... 11 ... η χαρά η δική μου να είναι μέσα σας... Ιω 16, 1 Αυτά σας τα είπα για να μη κλονιστεί η πίστη σας... 32 Να που έρχεται η ώρα, έφτασε κιόλας, να σκορπιστείτε ... και εμένα να με αφήσετε μόνον". Ιω 17, 1 ...σήκωσε τα μάτια του στον ουρανό και είπε: "Πατέρα, έφτασε η ώρα... 11 ...διατήρησέ τους στην πίστη... για να μείνουν ενωμένοι όπως εμείς» (Κατ. Ιωάν. Α’). Αμήν.
*Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης θα μας πει: «Υψηλὰ τα λάβαρα! Έλεγχος και κριτήριον της αξίας ή απαξίας ενὸς εκάστου (λαϊκού, κληρικού, επισκόπου, πατριάρχη) έστω ο λόγος του Αποστόλου Παύλου: «Ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα˙ μαρὰν αθά» (Α΄ Κορινθ. 16, 22)
*Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης θα μας πει: «Εχθροί του Θεού δεν είναι μόνο οι αιρετικοί, αλλά και όσοι κοινωνούν μαζί τους ».
*Ο Άγιος Γερμανός θα μας πει: «Να φεύγετε ολοταχώς από ιερείς που υπέκυψαν στην Λατινική υποταγή. Να μη συγκεντρώνεστε μαζί τους στην εκκλησία, ούτε να δέχεστε από τα χέρια τους καμία ευλογία. Διότι είναι καλύτερο να προσεύχεστε μόνοι στα σπίτια σας παρά να συνάγεσθε στην εκκλησία με τους Λατινόφρονες. Να μη προδίδετε κανένα από τα ορθά δόγματα τα οποία έχετε παραλάβει από παλιά»..
Β1γ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ. ΑΒΕΛ Ή ΚΑΪΝ; (Η θυσία του Άβελ, και η προσφορά του Κάιν)!  Ώρα για αυτοκριτική! Περάσαμε 100 χρόνια ύπνου αλλά τώρα είναι ώρα να ξυπνήσουμε. Από εδώ και πέρα αδελφοί μου προσευχή και ‘’μετανοείτε γρήγορα’’!
*Για το θέμα λοιπόν,  της ευθύνης ημών των ορθοδόξων λαϊκών, τα παρακάτω αποτελούν ένα ακριβό σεμινάριο!  Λέει λοιπόν ο φίλος μας, ‘’Ο Μακεδών’’ σχετικά με την φιλία και την «φιλία μεταξύ των λαών», τα εξής: «Η φιλία είναι ετεροβαρές συναίσθημα. Απαιτεί αμοιβαιότητα και ισομερή υποχωρητικότητα…. γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι εξακολουθεί να υπάρχει παντελής έλλειψη επαφής μεταξύ των δύο λαών (Ελλήνων και Τούρκων), διότι απλούστατα ελλείπουν τα πρωταρχικά στοιχεία που απαιτούνται για να οικοδομηθεί κλίμα φιλίας και εμπιστοσύνης. Ο Σωκράτης έλεγε, πως για να γίνεις φίλος με κάποιον, θα πρέπει να έχεις μαζί του τρία κοινά χαρακτηριστικά: «α) να έχεις κοινές ανάγκες (προβλήματα), β) να έχεις κοινά ενδιαφέροντα και γ) να έχεις κοινές συνήθειες. Και φυσικά, να έχεις αγαθή πρόθεση να συνδιαλλαχθείς μαζί του. Μίλησα για «φιλία λαών», διότι κάποιες παρωχημένες ιδεοληψίες αλλά και μικροκομματικοί υπολογισμοί, επιχειρούν την απενοχοποίηση των λαών, με το επιχείρημα ότι οι ηγέτες αποφασίζουν και οι λαοί ακολουθούν. Ομολογώ πως δυσκολεύομαι να καταλάβω. Διότι σύμφωνα με την αριστερή αντίληψη «οι λαοί γράφουν την ιστορία»(!!!) ( Πηγή: http://www.voria.gr).
+Μην  επιχείρησης και εσύ αδελφέ μου,  την απενοχοποίηση ημών των λαϊκών, με το επιχείρημα ότι  « οι θρησκευτικοί μας  ηγέτες αποφασίζουν και οι λαοί ακολουθούν»,  ή ότι η Σύνοδος αποφάσισε και ο λαϊκός ακολουθεί!
* Ώρα για αυτοκριτική! Το θέμα που σήμερα μας απασχολεί ,μετά την Σύνοδο της Κρήτης, είναι η φιλική σχέση, όχι ανάμεσα σε ‘’φίλους’’ ή απλά αδελφούς’’, αλλά ανάμεσα, σε ‘’αδελφούς εν Χριστώ’’. Δεν συζητάμε λοιπόν,  για την  «συνάντηση και (τον) δεσμό δύο (αγνώστων ή έως πολύ γνωστών+)  προσώπων απάνω στον ίδιο ηθικό άξονα, στην ίδια αξιολογική κλίμακα», αλλά για δύο ή περισσότερους πιστούς, που πιστεύουν’  σε ένα «Πιστεύω», που ανήκουν ως   «μέλη του ίδιου σώματος» στην  «Μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία» που ίδρυσε ο Υιός του Θεού, ο Ιησούς Χριστός,  που Ομολογούν  «Εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών», και που προσδοκούν «Ανάστασιν νεκρών. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος». Αμήν!
*Περάσαμε, οι λαϊκοί, 100 χρόνια ‘’αισθησιακού’’ ύπνου αλλά τώρα είναι ώρα να ξυπνήσουμε. Μην ξεχνάμε λοιπόν ποτέ, ότι στο άρμα της Εκκλησίας μας, είμαστε δεμένοι + όλοι μαζί και όποιος θέλει να τρέχει γρήγορα προς το τέρμα, ας αλλάξει απλά θέση με αυτόν που θέλει να τρέχει ποιο αργά, αλλά + όλοι μαζί… Αυτό μαθαίνουμε εύκολα από τα άλογα ζώα, που τα ζεύουν στα αγωνιστικά άρματα. Τα ποιο γρήγορα  ζώα, τα τοποθετούν στην έξω πλευρά του άρματος, ένα τα ποιο αργά στην μέσα, ώστε στις κρίσιμες και ‘’κλειστές στροφές’’ της «οδού» να μπορούν να κινούνται κυρίως + ενωμένα! Τα μεν γρήγορα να τραβάνε… τα δε βραδέα  να φρενάρουν! Όσο για τους αδελφούς μας που ήδη έχουν αποτοιχιστεί, ας περιμένουν με πολύ υπομονή το μεγάλο και ‘’βαρύ’’ σώμα των πιστών αδελφών τους, χωρίς να εκβιάζουν καταστάσεις και συνειδήσεις,  τουλάχιστον αυτών + που δεν τους ρώτησαν γι’ αυτήν τους την απόφαση. Και φυσικά πιστεύουμε + ότι το σύνθημα της ‘’διακοπής’’ είχε δοθεί από πριν, με πολύ βεβαιότητα, μιας και η βούληση των πολλών και των ειδικών ήταν πως + αν επιτρέψει ο Θεός να γίνει η Μεγάλη Σύνοδος (και δεν είναι Αγία) και υπερψηφιστούν οι καινοτόμες ιδέες τους.. τότε + όλα έχουν τελειώσει γι’ αυτούς!
 +«100 χρόνια υπομονής» (σύμφωνα και με τους Αγιορείτες Πατέρες), είναι πάρα πολλά, για την ‘’φαστ’’ εποχή μας.  
*Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης πάλι θα μας πει: «Ο Ανδρέας κι ο Πέ­τρος ρίχνουν ακόμη τα δίχτυα, ο Ιωάννης κι ο Ιάκωβος μόλις τα έχουν σύρει, κι ακούνε φωνή· «Δεύτε οπί­σω μου και ποιήσω υμάς αλιείς αν­θρώπων» (Ματθ. 4,19). Ήταν η φωνή του Χριστού. Κά­τι μυστηριώδες συμβαίνει μέσα τους. Η φωνή αυ­τὴ τους τραβά σαν μα­γνήτης. Αμέσως, δίχως χρονοτριβή, τον ακολουθούν. Εκεί στην όχθη αφήνουν ό,τι πολύτιμο και αγαπητό έχουν (δί­χτυα, πλοιάρια, φίλους, γέροντες γονείς, γυναίκα, παιδιά, τα πάντα), λένε «Χαί­ρε, κόσμε» και προσκολλώνται σε κάποιον, ποὺ δεν έχει που να κλίνῃ την κεφα­λή. Τί μυστήριο! Κόσμε, ποὺ μετράς τα πάν­τα με τον πήχυ του συμφέ­ροντος, μπορείς να εκτιμή­σῃς τη θυσία των τεσσάρων αυτών ψαράδων της Γαλιλαίας;»!
+Ας προσκολληθούμε λοιπόν και εμείς  «Αμέσως, δίχως χρονοτριβή»,  σε κάποιον ποὺ δεν θα έχει, αύριο, που να κλίνῃ την κεφα­λή, εξ αιτίας της κακόδοξης συνόδου (και των διωγμών που δεν θα αρχίσουν  λόγω αυτής)! Και δεν  λέμε αυτά επειδή  τα ακούσαμε από πριν…. αλλά διότι τα μαρτυρεί η συνείδηση, πολλών  πιστών  που εμείς συναναστρεφόμαστε.
*Αυτοκριτική: Δυστυχώς πολλοί ορθόδοξοι Χριστιανοί μεταχειρίζονται ήδη την ‘’γλώσσα’’ του πονηρού ποντίφικα! ‘’Διαβάσαμε δυστυχώς και αυτό + που έχει περάσει ήδη στα αυτιά πολλών αδελφών μας (που έπαψαν από καιρού να ακούν την φωνή της Εκκλησίας μας και των αγίων της, που έπαψαν από καιρού να ομιλούν την Γλώσσα της αληθινής Αγάπης)… Είπε λοιπόν ο Πάπας στην τελετουργία του νιπτήρα, (λόγια που άναψε μέσα του κάποιος αναπτήρας… ο άγιος Παΐσιος γνωρίζει..) προς τους πρόσφυγες ότι: «Όλοι εμείς που είμαστε εδώ, ανήκουμε σε διαφορετικές θρησκείες και πολιτισμούς, αλλά θέλουμε και μπορούμε να ζήσουμε ως αδέλφια (=ενωμένοι), επιθυμούμε την ειρήνη….»(Newsroom). Ο άνθρωπος αυτός πράγματι έχει ξεπεράσει και τον διάβολο… σίγουρα το παπικό πρωτείο και το αλάθητό του θα τον κατατάξει στους υιούς της απωλείας! Από ‘’φίλους’’ και ‘’φιλόξενους’’, βάπτισε και ονόμασε πάντας + ως ‘’αδελφούς’’! Και αν αναρωτηθεί κανείς +  σε ποιο όνομα έχει κάνει την αδελφοποίηση, την ένωση όλου του κόσμου + ας ακούσει: «Στο έλεος του Θεού»!!!    «Το έλεος του Θεού (είπε) είναι αυτό που μας ενώνει όλους»!!!  Ο Θεός λοιπόν να τον λυπηθεί, και αυτόν και τα παπάκια του γιατί είναι πολύ δύσκολο, ο ‘’αλάθητος’’ να παραδεχτεί ότι είναι ‘’μυθοπλάστης’’! Όσο για το ποιος θα τα βάλει μαζί του, ας έχουμε υπόψη  πως + στους υπερήφανους αντιτάσσεται ο ίδιος ο Θεός.
+ «Θαρσείτω τοίνυν, θαρσείτω λαός του Θεού’ και γαρ αυτός πολεμήσει τους εχθρούς, ως παντοδύναμος» (Θεοτοκίον. Ήχος α’, Εσπερινός του Σαββάτου).
*Αυτοκριτική: Ο άγιος Παΐσιος είπε: «Επομένως, η μέλλουσα οργή του Θεού δεν μπορεί να αντιμετωπισθή με συνεταιρισμόν αμαρτωλών (διότι διπλήν οργήν θα λάβωμεν), αλλά με μετάνοιαν και τήρησιν των εντολών του Κυρίου…».
+ Ας  έχουμε λοιπόν κατά νου εμείς οι λαϊκοί ότι + η οργή του Θεού έρχεται’   και από τις αμαρτίες των μορφωμένων αλλά και από την αποστασία ημών των λαϊκών! Γι’  αυτό «Μετανοείτε..», και «κατανοείτε»……………………………
 ΕΠΙΜΕΤΡΟ
 « Από όσα έχουν γνωσθή, εύκολα διαφαίνεται τι άνεμος πνέει· άνεμος εκσυγχρονισμού, εκκοσμικεύσεως, οικουμενισμού» (π. Αυγουστίνος).
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ! (Κίνδυνος νέου ‘’σχίσματος’’)!
«Υπό τέτοιες συνθήκες συγκαλουμένη ἡ Μεγάλη Σύνοδος θα αποτύχη οικτρά και θα γίνῃ πηγὴ νέων πνευματικών συμφορών για τον Ορθόδοξο κόσμο.[(†) επίσκοπος Αυγουστίνος]. [Περιληπτική μεταγλώττισης άρθρου από το περιοδικό «Χριστιανική Σπίθα» (φ. 344/Ἰούλ.-Σεπτ. 1971) και το βιβλίο Σφενδόνη Β’ ( Αθήναι 1989, σελ. 133  κ .ἑ.)]
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το Σχίσμα δεν υφίσταται μεταξύ Ορθοδόξου και  «εχθρού του Θεού», μεταξύ προβάτου και λύκου που ενδύεται ράσο, αλλά μεταξύ Ορθοδόξου και Ορθοδόξου φίλου του «Υβριστή»! Ο θεός ας φυλάξει τα παιδιά μας, τους συγγενείς μας, τα αδέλφια μας, που πείθονται από την αγαπολογία των ‘’νομολόγων’’ (του 21ου αιώνα του απατεώνα) που νομοθετούν + ένα νέο αμοραλιστικό, (καινούργιο) κόσμο, δίχως ‘’φράκτες’’ και όρια! Ο θεός ας φυλάξει τα παιδιά μας, που στέκονται με φιλικές διαθέσεις προς του ‘’ψευδοπροφήτες’’ του ‘’Μεγάλου Ελέους’’, και σε όλους όσους δεν μπορούν ακόμη και τώρα, λόγω ‘’τσαγανού’’ (όπως αυτό ορίζεται από τον π. Αγάθωνα, τον Αγιορείτη Ηγούμενο, στο γνωστό βιντεάκι) να πράξουν το δέον. Ο Θεός μαζί μας. Αμήν.
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ.
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 (Κατάθεσις Τιμίας Εσθήτος της Θεοτόκου)