Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Ένα από τα 10 ψέματα της ανακοίνωσης της Ι.Μ. Φλωρίνης

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ
«ΟΥΔΕΙΣ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΟΣ»
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 10 ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Εκπαιδευτικός
Για να πληροφορηθείτε όλοι την πάσαν αλήθεια
Όπως γνωρίζετε ψέμα είναι μια πρόταση που λέγεται από κάποιον με σκοπό να πείσει το κοινό του ότι είναι αληθής ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει ότι η πρόταση είναι αναληθής. Επίσης ξέρετε ότι τα ψέματα έχουν πολλές υποκατηγορίες. Μία υποκατηγορία ψέματος είναι και τα ονομαζόμενα «λευκά» ψέματα, δηλαδή αυτά που φαινομενικά δεν έχουν κανέναν αρνητικό αντίκτυπο. Είναι μικρά ψέματα που κάποιος μπορεί να πει, στην πλειοψηφία για να αποφύγει μια άβολη ή άχαρη κατάσταση. Τα λευκά ψέματα μπορεί στην πραγματικότητα να απέχουν πολύ λίγο από τα ψέματα αλλά πάρα πολύ απ’ Αυτόν που είπε: «Εγώ είμαι η αλήθεια». Η γνώση τελικά ότι κάποιος λέει τέτοιου είδους ψέματα δημιουργεί την ίδια έλλειψη εμπιστοσύνης, κυρίως από το κοινωνικό σύνολο.
Παράδειγμα 2ο «Αυτὴ η Επιτροπή με εντολή του Μητροπολίτου και συμφώνου γνώμης του Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος μετέβη τὴν 25.7.2017 και ώρα7μ.μ. για την απὸ κοινού τέλεσι του πανηγυρικού εσπερινού» (Ι.Μ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ)[1]. Να λοιπόν που η επιτροπή των ιερέων της Εορδαίας έφτασαν έξω από την πύλη του Μοναστηριού παραμονή της εορτής της Αγίας Παρασκευής «για την απὸ κοινού τέλεσι του πανηγυρικού εσπερινού (και την αυριανὴ λειτουργία)».
Όπως παρουσιάζεται η κατάσταση, οι εν λόγω ιερείς θα τελούσαν μαζί με τους αποτειχισμένους πατέρες της μονής («την απὸ κοινού τέλεσι»του πανηγυρικού εσπερινού! Μάλλον τυφλωμένοι από την μεταμόρφωση του Βαρθολομαίου (λόγω της τέλεσης από μέρους του της ακολουθίας του Εσπερινού προ δύο μηνών μέσα σε ναό Ευαγγελικών γιορτάζοντας τα 500 χρόνια από την μεταρρύθμιση του Λούθηρου), οι πατέρες της Εορδαίας σαν να μην υπάρχει σοβαρό ζήτημα πίστεως για τον λαό εν σχέσει με τον επίσκοπο που παραδέχεται την ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου ως «Αγία» και «Μεγάλη», φαντάστηκαν πως θα περάσουν τα σκαλοπάτια της Μονής χωρίς να σκοντάψουν στο πρώτο απ’ αυτά που έχει την επιγραφή ΛΑΪΚΟΙ (άνδρες, γυναίκες και παιδιά). Άξιο λόγου είναι και η υποκρισία τους στο ζήτημα της εκκλησιαστικής κοινωνίας! Καλά, δεν γνωρίζουν ή ξέχασαν οι άνθρωποι αυτοί του Θεού ότι όποιος εφαρμόζει για λόγους πίστεως τον 15ο Ιερό κανόνα της ΑΒ, αιώνες τώρα, δεν δύναται να κάνει καμία ιεροπραξία με «μνημονεύοντες» το όνομα του επισκόπου; Τα συναξάρια των αγίων, τους διωγμούς και τα μαρτύρια που αυτοί υπέφεραν από ψευδαδέλφους, τα διέγραψαν κι αυτά χάρη του πηδαλιούχου Βαρθολομαίου που θεωρεί ότι οι άγιοι της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας μας είναι οι υπαίτιοι του ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ και οι κακοί της υπόθεσης; Η στάση αυτή του Βαρθολομαίου που δεν είναι απλά λόγια αλλά έργα και σημεία των καιρών, δενείναι  ΑΡΧΟΜΕΝΟ ΣΧΙΣΜΑ;
Ένα λευκό ψέμα του επισκόπου Φλωρίνης στοιχειοθετούν τα παραπάνω λόγια που θέλουν να μας πουν ότι ‘’η απόφαση του Πιλάτου’’ ήταν τουλάχιστον νόμιμη! Η Επιτροπή των ιερέων της Εορδαίας μετέβη στην Ιερά Μονή με Εντολή! «Αυτὴ η Επιτροπή με εντολή του Μητροπολίτου και συμφώνου γνώμης του Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος μετέβη…»!  Ο επίσκοπος Φλωρίνης στις 9  Δεκεμβρίου 2016 σε ανοιχτή επιστολή του προς τον λαό - μετά την διακοπή της μνημονεύσεως του ονόματός του από τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο (28.8.2016), τον ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα -  έγραφε: «Απέστειλα καθηκόντως μόνο ένα ερώτημα στην αρμόδια Νομοκανονικὴ Συνοδικὴ Επιτροπὴ της Εκκλησίας μας, για το τι πρέπει να πράξω έναντι του π.Παϊσίου, αν καὶ γνώριζα το τι πρέπει. Αναμένοντας την παραλαβὴ της βαρύτατης για τον π.Παΐσιο γνωματεύσεως της Συνοδικής Επιτροπής, στην οποία συμμετέχει καὶ ζηλωτής αρχιερεύς, ο οποίος ψήφισε εναντίον του, του απέστειλα και τρίτη επιστολή.  Ακόμη και σ’ αυτὴν του έγραφα, ότι τον περίμενα έστω και την τελευταία στιγμή. Ότι επιθυμούσα να προσέλθη εν μετανοίᾳ, εγὼ δέ θα ανελάμβανα προσωπικώς το κόστος, να απαντήσω στην Ιερὰ Σύνοδο την λήξι της πνευματικής και διοικητικής αταξίας του» [2].
Κύριε ελέησον! Αυτό κι αν δεν είναι ψέμα! Για ποια πνευματική και διοικητική αταξίας του π. Παϊσίου ομιλεί όταν ο ίδιος τελεί υπό της πνευματικής και διοικητικής ευταξίας των ΝΟΜΙΚΩΝ που δεν έχουν ιδέα από Ορθόδοξη Θεολογία; Όμως το σοβαρό της υπόθεσης που ρίπτει εαυτόν και τους συν αυτώ στον γκρεμό του σχίσματος λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης (και της απόστασης που οι ίδιοι δημιουργούν από το κοινωνικό σύνολο των πιστών που δεν εκκλησιάζεται και που ξεπερνά σε ποσοστά το 95 τοις εκατό), βρίσκεται στον παρακάτω λόγο του Φλωρίνης. Είπε: «Δυστυχώς ο π.Παΐσιος έχει κοντά του ανθρώπους, οι οποίοι τον χειροκροτούν - εξωθούν λέγοντάς του, ότι «είναι ομολογητὴς και μάρτυρας της πίστεως» ενεργών κατ’ αυτὸν τον άτακτο τρόπο. Μάλλον δεν κατάλαβαν όλοι τους τι είναι η Εκκλησία!» [2]. «Η μνημόνευσι του επισκόπου κατὰ την θεία λειτουργία είναι απαραίτητη. Αυτὴ είναι η τάξι της Εκκλησίας μας» είπε ο Φλωρίνης αποκρύπτοντας ό,τι έχει σχέση με τους λόγους που οι πατέρες των δύο Μοναστηριών έπαυσαν την επίκληση του ονόματός του.
Επιτέλους αδελφοί, η πίστη του επισκόπου Φλωρίνης που αποδέχεται την Κρητική «Σύνοδο» δεν είναι η πίστη των αγίων μας. Είναι μια διαφορετική πίστη με λευκό ένδυμα εξωτερικά και με οσμή σαπίλας εσωτερικά. Επιτέλους με την αποτείχιση δεν βγαίνει ο πιστός έξω από την Εκκλησία - άπαγε της βλασφημίας - αλλά έξω από την δυσωδία της παναίρεσης του Οικουμενισμού που ως ένδυμα πολυτελές φόρεσαν στους ώμους τους οι επίσκοποι της Ελλαδικής Εκκλησίας (συν των παραδοσιακών επισκόπων μας)!  Μάλλον οι ιερείς της Εορδαίας δεν κατάλαβαν όλοι τους «τι είναι η Εκκλησία» αλλά και τι θέλει να πει ο ψαλμωδός με το «κατάραν ως ιμάτιον» (Ψαλμ. ρη’,18)…
Κλείνω με τα πρόσφατα λόγια της Μητρόπόλεώς μας.
«Εκεί πλέον - στην Ι. Μ. της Αγίας Παρασκευής - συνέβησαν απὸ μέρους του όντως ηρέμου πρώην Ηγουμένου και των εξάλλων προσκυνητών, ιδίως των ειδικώς εκπαιδευμένων Λαρισαίων, όλα τα εκκλησιαστικώς απαράδεκτα. Αντιστάθηκαν μετ’ οργής την είσοδο στην Μονὴ των εντεταλμένων ιερέων, πολὺ δε περισσότερο την συμμετοχή των στον Εσπερινὸ και την αυριανὴ λειτουργία. Κατὰκόρον ακούσθηκαν οι φράσεις «είσθε οικουμενιστές-αιρετικοὶ» και το «εσείς» και το «εμείς».Βεβαίως τούτα δεν είναι απλά λόγια αλλὰ είναι  ΑΡΧΟΜΕΝΟ ΣΧΙΣΜΑ!» (Ι.Μ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ).
Εν σχέσει με το «ΑΡΧΟΜΕΝΟ ΣΧΙΣΜΑ» καταθέτω στην αγάπη σας, δηλαδή στη δίκαια κρίση σας τα παρακάτω λευκά λόγια του επισκόπου μας, λόγια που έχουν σχέση με τη θέση και τον ρόλο των λαϊκών μέσα στην Εκκλησία διαχρονικά. Τα λόγια αυτά του επισκόπου σίγουρα δεν είναι απλά λόγια αλλὰ είναι  ΑΡΧΟΜΕΝΟΣΧΙΣΜΑ!!
Α΄«Ας γράφονται από κάποιους, όσα υποτιμητικά ή και ποινικώς κολάσιμα εναντίον μου. Επιθυμώ μετ’ αγάπης να ησυχάση ο λογισμός σου απὸ την παρούσα τρικυμία, που διέρχεσαι με απρόβλεπτες συνέπειες.Μεγαλόστομα λόγια καὶ χειροκροτούμενες ενέργειές σου απὸ δράκα τινών, ή στηριζόμενες σε αμφιβόλου υποστάσεως γνωματεύσεις πανεπιστημιακών κονδυλοφόρων βλεπόντων πολὺ καλαμαράδικα την σχέσι ιερέως και επισκόπου, ας μην σε εξωθούν σε διακύβευσι της ψυχής σου και της ιεροσύνης σου.» [3]
Β΄ «Μετὰ από την Σύνοδο της Ιεραρχίας μας Η Νομοκανονικὴ επιτροπὴ της Διαρκούς Ι.Συνόδου, στην οποία είναι μέλος και αρχιερεὺς ζηλωτής, ο οποίος σε εκτιμά, απεφάνθη, ότι η συγκεκριμένη θέσι σου της μήμνημονεύσεως του ονόματος του επιχωρίου επισκόπου σου επισύρει, πολὺ δυστυχώς, την βαρύτατη ποινὴ της καθαιρέσεως. Λυπούμαι πολύ. Σου το ανακοινώνω τούτο μετὰ πατρικού ενδιαφέροντος μέχρι να έλθη το έγγραφο της Συνοδικής Επιτροπής. Μέχρι τότε σε αναμένω αναλαμβάνων προσωπικά το όποιο κόστος μου έναντι της Κεντρικής Διοικήσεως της Εκκλησίας μας, ώστε να απαντήσω και να εγγυηθώ για την ευπειθή εν υπακοή πορεία σου στην τάξι της Εκκλησίας μας. Μη αντείπης, ότι πρέπει να ελέγξω τον Πατριάρχη κ.τ.λ., διότι καὶ αυτὸ τοέπραξα τρὶς κατὰ πρόσωπον ως παραφρονών. Για τον Πατριάρχη είναι υπεύθυνη σύνολη η Εκκλησία και όχι μόνος του ο Φλωρίνης Θεόκλητος» [4].
Τελικά ποιοί είναι αυτοί που δεν γνωρίζουν και δεν αναγνωρίζουν τη φωνή του πιστού λαού; Ποιός είναι ο εξαπατών υμάς και εξάπτων ημάς; Ο Μητροπολίτης, μας αναγνωρίζει για άλογα πρόβατα και δεν ακούει τη φωνή μας; Αν «Για τον Πατριάρχη είναι υπεύθυνη σύνολη η Εκκλησία», δηλαδή ο κλήρος και ο λαός  «και όχι μόνος του ο Φλωρίνης Θεόκλητος»γιατί πρέπει να σιωπήσω; Δεσπότη μου, για τον αιρετικό και βλάσφημο Πατριάρχη ένας μόνο είναι υπεύθυνος, ο υπερασπιστής λαός του Θεού που θέλει την πίστη των Πατέρων του, την πίστη την αγιοκοσμάδικη και όχι αυτήν των Οικουμενιστών.
Αντί λοιπόν πατέρες της πάλαι ποτέ καντιωτικής Μητροπόλεώς μας, να αναλίσκεστε σε φτηνά λογύδρια με μορφή κειμένων, είτε τάχα νουθεσιών είτε δήθεν μεγαλοψυχίας και να επικαλείστε γνώμες νομικών τινών και να επιχειρείτε μετά την εκ του πονηρού δίωξη σεβάσμιων μοναστικών μορφών που απλά ομολόγησαν και έπραξαν το ορθόδοξο καθήκον τους, ανοίξτε τα μάτια σας και τα αυτιά σας και αφουγκραστείτε την κραυγή μιας μειοψηφίας έστω ακόμη, του ποιμνίου σας.    
Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός
Υ.Γ.
Μέρος της Πατριαρχικής  Εγκυκλίου του 1848, συγκληθείσης Εν Κωνσταντινουπόλει: «Άπαντες συν νεωτερίζοντες ή αιρέσει ή σχίσματι, εκουσίως ενεδύθησαν, κατὰ τον ψαλμωδόν, "κατάραν ως ιμάτιον" (Ψαλμ. ρη’,18), καν τε Πάπαι καν τε Πατριάρχαι, καν τε Κληρικοί, καν τε Λαϊκοὶ έτυχον είναι "καν άγγελος εξ ουρανού ανάθεμα έστω, ειτις υμάς ευαγγελίζεται παρ᾽ ο παρελάβετε". Ούτω φρονούντες οι Πατέρες ημών και υπακούοντες εις τους ψυχοσωτηρίους λόγους του Παύλου εστάθησαν σταθεροὶ και εδραίοι εις την εκ διαδοχής παραδοθείσαν αυτοίς πίστιν και διέσωσαν αυτὴν άτρεπτον και άχραντον δια μέσου τοσούτων αιρέσεων, και παρέδωκαν αυτὴν εις ημάς ειλικρινή και ανόθευτον, ως εξήλθεν άδολος απὸ του στόματος των πρώτων υπηρετών του Λόγου·  ούτω φρονούντες και ημείς, άδολον, ως παρελάβομεν, μετοχετεύσομεν αυτὴν εις τας επερχομένας γενεάς, μηδὲν παραμείβοντες, ίνα ώσι κακείνοι ως και ημείς ευπαρουσίαστοι και ακαταίσχυντοι, λαλούντες περὶ της των προγόνων ημών πίστεως... (17)... Έπειτα παρ᾽ ημίν ούτε Πατριάρχαι ούτε Σύνοδοι εδυνήθησαν ποτὲ εισαγαγείν νέα,διότι ο υπερασπιστὴς της θρησκείας εστιν αυτὸ το σώμα της Εκκλησίας, ήτοι αυτὸς ο λαός, όστις εθέλει το θρήσκευμα αυτού αιωνίως αμετάβλητον και ομοειδὲς τω των Πατέρων αυτού, ως έργῳ επειράθησαν και πολλοὶ των απὸ του σχίσματος Παπών τε και Πατριαρχών Λατινοφρόνων μηδὲν ανύσαντες...» [5].
[3] (2η ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς  τον Πανοσιολογιώτατο αρχιμ. Παΐσιο Παπαδόπουλο Ηγούμενο Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Αμύνταιο. Φλώρινα Κυριακή 18.9.2016 )https://drive.google.com/file/d/0B56MdjcTClcJTTE4ZjFUeHBBcms/view
[4] (3η ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς  τον Πανοσιολογιώτατο αρχιμ. Παΐσιο Παπαδόπουλο † Εν Φλωρίνῃ τη 30η Νοεμβρίου 2016,  ) https://drive.google.com/file/d/0B56MdjcTClcJZjVzM0Vmc2lNN1U/view