Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017

Κατάνυξις αποκαλυπτικό ντοκουμέντο: Σχεδιάζουν ανθρωπότητα χωρίς Θεό

Κατάνυξις έρευνα: Ο δόλιος ρόλος των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στη Νέα Εποχή του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας

"..πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;" 


Έρευνα-Μετάφραση-Σχολιασμός: katanixis.blogspot.gr

Όταν οι επιστήμονες αναφέρονται στο Λόγο του Θεού και στην Αγία Γραφή, ως “προκατάληψη που υπάρχει ελπίδα να χτυπηθεί”, καταλαβαίνουμε αμέσως πως αντιμετωπίζουν τον Χριστό εχθρικά εκ προϊμίου . 
Όταν δε στις έρευνές τους οι “θρησκείες” και οι “πίστες” τσουβαλιάζονται, όπως επιβάλει ο Οικουμενισμός, χωρίς βαθύτερη αγωνία για την αλήθεια, υποπτευόμαστε και την πηγή της χρηματοδότησης.
Όταν η πίστη παρουσιάζεται ως ένα φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας, που πρέπει να παταχθεί, τότε επιβεβαιώνεται  ο μακαριστός καθηγητής πρωτ. Ιωάννης Ρωμανίδης που δίδασκε πως: Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ, Η ΔΕ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ (© πρ. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου,  Πρώτη δημοσίευση από την Ι. Μ. Κουτλουμουσίου, Αγίου Όρους, στον τόμο "Ορθοδοξία, Ελληνισμός, πορεία στην 3η χιλιετηρίδα" 1966, σελ. 67-87),
που αποτελλεί και μια ορθοδοξότατη απάντηση στον επιχειρούμενο υποβιβασμό της Ορθόδοξης πίστης από την εν λόγω έρευνα. 
Αποκαλύπτεται στο άρθρο και "η στρατηγική της υπομονής" της Νέας Εποχής:Καθώς οι κοινωνίες γίνονται πιο κοσμικές, αυτή η επιρροή είναι πιθανό να εξασθενίσει μέσα σε λίγες γενιές."
Μέσα στις 13 χώρες που αντιπροσωπεύτηκαν στην επιστημονική έρευνα, ξεχώρισε και θα ερευνηθεί περαιτέρω η Φινλανδία: "... μια κοσμική χώρα, (που) ήταν η μόνη από τις 13 ερωτηθέντες που σαφώς δεν έδειξε αντι - αθεϊστική προκατάληψη. Ο Gervais σκοπεύει να διερευνήσει εάν το έθνος έχει μια πιο κοσμική παράδοση από τους άλλους που συμμετείχαν στην έρευνα και, συνεπώς, περισσότερο χρόνο για να διαλυθεί ο διαισθητικός ηθικός / θρησκευτικός δεσμός.”
Ακόμα και ο αρθρογράφος του έγκριτου κατά τα άλλα επιστημονικού περιοδικού New Scientist εύχεται στην ακροτελεύτια ρήση του: “Ας ελπίσουμε ότι το έργο του βοηθά στην αποβολή της πεποίθησης ότι δεν μπορείς να είσαι καλός χωρίς τον Θεό”, αποκαλύπτει την αγωνία, τον σχεδιασμό και την πορεία που σχεδιάζεται για την ανθρωπότητα… χωρίς Θεό!

Are atheists really morally depraved? The idea defies logic

If morality stems from faith, why are there so few atheists in UK and US prisons?
Cahn/ZUMA Wire/REX/Shutterstock
Bob Holmes
Are atheists as moral as religious believers? Surprisingly, even atheists seem to think not. This belief is almost certainly wrong, but it reflects a long-standing bias that morality stems from faith. Fortunately, there is hope this bias can be beaten.
The latest evidence of anti-atheist attitudes comes from a study led by Will Gervais, a psychologist at the University of Kentucky. Gervais polled more than 3000 volunteers to glean views about atheists and believers. They came from 13 countries with a wide range of faiths.
Gervais used a trick to get people to reveal what they really think. He told volunteers a story about a man who tortured animals as a child and grew up to become a serial killer. Then he asked half of them whether it was more likely this man was A) a teacher, or B) a teacher who did not believe in a god. For the other half, option B was a teacher who was a religious believer.
The correct answer is always A. It is always more likely because, there are always more teachers than teachers who are atheist or who are believers. But Gervais found that people still chose option B when it matched their intuitive notion of how things should be.
In almost every country surveyed – Christian, Muslim, Hindu or secular – more people made the error when option B was the atheist rather than the believer, which suggests they found an atheist mass murderer more plausible than a religious one. Remarkably, even responders who said they did not themselves believe in any god showed the same pattern.
At one level, it is obvious why they should think that way: atheists’ behaviour is constrained only by personal morality, while believers have both personal morality and the fear of divine punishment.
Some studies suggest that cultures that believed in strong gods with the power to “smite” developed more cooperative societies than those with more laissez-faire deities. Even today, reminding religious believers about their faith makes them behave more cooperatively in lab experiments.
But cooperation isn’t the same as morality, and when you look at the latter, the numbers suggest that religion doesn’t actually help. In both the US and the UK, atheists are vastly under-represented among the prison population (although this is probably confounded by socio-economic status), and over-represented among civil rights activists and anti-war protestors. And the world’s most secular countries – notably Scandinavian nations – are among the most peaceable and civic-minded. So why the bias against atheists?
One reason may be that the basis of religious morality is obvious. But it isn’t clear – even to themselves – where atheists get their moral guidance. Widespread atheism is also a relatively new phenomenon. Even today, most atheists were raised in religious homes and thus bring a lot of implicit religious baggage to matters of morality, says Phil Zuckerman, a sociologist at Pitzer College in California. As societies become more secular, this influence is likely to fade away within a few generations.
Finland, a secular country, was the only one of the 13 surveyed that clearly did not show an anti-atheist bias. Gervais plans to investigate whether the nation has a longer secular tradition than the others surveyed, and hence more time for the intuitive moral/religious link to dissipate. Let’s hope his work helps debunk the belief that you cannot be good without god.

Οι αθεϊστές είναι πραγματικά ηθικά διεφθαρμένοι; Η ιδέα προκαλεί τη λογική

Είναι οι αθεϊστές τόσο ηθικοί όσο οι θρησκευόμενοι; Παραδόξως, ακόμη και οι αθεϊστές φαίνεται να μην σκέφτονται.
Αυτή η πίστη είναι σχεδόν σίγουρα λανθασμένη, αλλά αντανακλά μια μακρόχρονη προκατάληψη ότι η ηθική προέρχεται από την πίστη. Ευτυχώς, υπάρχει ελπίδα ότι αυτή η προκατάληψη μπορεί να κτυπηθεί.
Οι τελευταίες ενδείξεις αντι-αθεϊστικών συμπεριφορών προέρχονται από μια μελέτη που οδήγησε ο Will Gervais, ψυχολόγος στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκυ. Ο Gervais ζήτησε περισσότερους από 3000 εθελοντές να συλλέξουν απόψεις για τους αθεϊστές και τους πιστούς. Ήρθαν από 13 χώρες με ευρύ φάσμα πεποιθήσεων.
Ο Gervais χρησιμοποίησε ένα τέχνασμα για να “προκαλέσει” τους ανθρώπους να αποκαλύψουν αυτό που πραγματικά σκέφτονται. Είπε στους εθελοντές μια ιστορία για έναν άνθρωπο που βασανίζει τα ζώα ως παιδί και μεγάλωσε για να γίνει ένας σειριακός δολοφόνος. Τότε ρώτησε τους μισούς από αυτούς αν ήταν πιο πιθανό αυτός ο άνθρωπος ήταν A) δάσκαλος, ή Β) ένας δάσκαλος που δεν πίστευε σε έναν θεό. Για το άλλο μισό, η επιλογή Β ήταν δάσκαλος που ήταν θρήσκος.
Η σωστή απάντηση είναι πάντα Α. Είναι πάντοτε πιο πιθανό επειδή υπάρχουν πάντα περισσότεροι δάσκαλοι από τους δασκάλους που είναι άθεοι ή που είναι πιστοί. Όμως ο Gervais βρήκε ότι οι άνθρωποι επέλεξαν ακόμα την επιλογή Β, όταν ταιριάζουν με την διαισθητική αντίληψή τους για το πώς πρέπει να είναι τα πράγματα.
Σε όλες σχεδόν τις χώρες που ερευνήθηκαν - χριστιανική, μουσουλμανική, ινδουιστική ή κοσμική - περισσότεροι άνθρωποι έκαναν το λάθος όταν η επιλογή Β ήταν ο αθεϊστής παρά ο πιστός, γεγονός που υποδηλώνει ότι βρήκαν έναν αθεϊστή μαζικό δολοφόνο πιο αξιόπιστο από ένα θρησκευτικό. Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και οι ερωτηθέντες που δήλωσαν ότι δεν πίστευαν οι ίδιοι σε κανέναν θεό έδειξαν το ίδιο μοτίβο.
Σε ένα επίπεδο, είναι προφανές γιατί πρέπει να το σκεφτούν έτσι: η συμπεριφορά των αθεϊστών περιορίζεται μόνο από την προσωπική ηθική, ενώ οι πιστοί έχουν τόσο την προσωπική ηθική όσο και τον φόβο της θεϊκής τιμωρίας.
Ορισμένες μελέτες υποδεικνύουν ότι σε πολιτισμούς που πιστεύουν σε ισχυρούς θεούς με τη δύναμη να «χτυπάνε» ανέπτυξαν περισσότερες συνεταιριστικές κοινωνίες από εκείνες με περισσότερες laissez-faire[1] θεότητες. Ακόμα και σήμερα, υπενθυμίζοντας στους θρησκευόμενους πιστούς την πίστη τους, τους κάνει να συμπεριφέρονται πιο συνεργάσιμα σε εργαστηριακά πειράματα.
Αλλά η συνεργασία δεν είναι η ίδια με την ηθική, και όταν κοιτάς την τελευταία, οι αριθμοί δείχνουν ότι η θρησκεία δεν βοηθά πραγματικά. Και στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι αθεϊστές είναι πολύ υποεκπροσωπούμενοι μεταξύ του πληθυσμού των φυλακών (αν και αυτό μάλλον συγχέεται με την κοινωνικοοικονομική κατάσταση) και υπερεκπροσωπείται μεταξύ των ακτιβιστών των πολιτικών δικαιωμάτων και των αντιπολεμικών διαδηλωτών. Και οι πιο κοσμικές χώρες του κόσμου - κυρίως τα σκανδιναβικά έθνη - είναι από τις πιο ειρηνικές και πολιτικά φιλόδοξες. Γιατί λοιπόν η προκατάληψη εναντίον των αθεϊστών;
Ένας λόγος μπορεί να είναι ότι η βάση της θρησκευτικής ηθικής είναι προφανής. Αλλά δεν είναι σαφές - ακόμα και στον εαυτό τους - όπου οι άθεοι παίρνουν την ηθική τους καθοδήγηση. Ο γενικευμένος αθεϊσμός είναι επίσης ένα σχετικά νέο φαινόμενο. Ακόμη και σήμερα, οι περισσότεροι αθεϊστές αναντράφηκαν σε θρησκευόμενα σπίτια και έτσι έφεραν πολλές σιωπηρές θρησκευτικές αποσκευές σε θέματα ηθικής, λέει ο Phil Zuckerman, κοινωνιολόγος στο Pitzer College στην Καλιφόρνια. Καθώς οι κοινωνίες γίνονται πιο κοσμικές, αυτή η επιρροή είναι πιθανό να εξασθενίσει μέσα σε λίγες γενιές.
Η Φινλανδία, μια κοσμική χώρα, ήταν η μόνη από τις 13 ερωτηθέντες που σαφώς δεν έδειξε αντι - αθεϊστική προκατάληψη. Ο Gervais σκοπεύει να διερευνήσει εάν το έθνος έχει μια πιο κοσμική παράδοση από τους άλλους που συμμετείχαν στην έρευνα και, συνεπώς, περισσότερο χρόνο για να διαλυθεί ο διαισθητικός ηθικός / θρησκευτικός δεσμός. Ας ελπίσουμε ότι το έργο του βοηθά στην αποβολή της πεποίθησης ότι δεν μπορείς να είσαι καλός χωρίς τον Θεό
Μετάφραση katanixis/blogspot.gr
 with Google Translate

[1] O όρος 'laissez faire' σημαίνει ακριβώς αυτό: «αφήστε τους ανθρώπους να ενεργήσουν, όπως νομίζουν»