Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

«Τον Πάπα να τον καταριέστε γιατί αυτός θα είναι αιτία του χαλασμού του τόπου», Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση [mp3 2014]

Ομιλία π. Θεοδώρου Ζήση για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό στην εκδήλωση της Π.Ο.Ε..png
«Τον Πάπα να τον καταριέστε γιατί αυτός θα είναι αιτία του χαλασμού του τόπου», Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση [mp3 2014]
Ομιλία π. Θεοδώρου Ζήση για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό στην εκδήλωση της Π.Ο.Ε. 12/10/2014
Με μεγάλη επιτυχία έγινε η εκδήλωση μνήμης  με την ευκαιρία των 300 χρόνων από τη γέννηση του Μεγάλου Διδασκάλου και Εθναποστόλου Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Η εκδήλωση που διοργάνωσαν η Πανελλήνια Ορθόδοξη Ένωση (Π.Ο.Ε.) και ο Ορθόδοξος Τύπος, έλαβε χώρα στην αίθουσα της Π.Ο.Ε. «Αρχιμ. Μάρκος Μανώλης», στη Νέα Ερυθραία Αττικής, την Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014.
Εκλεκτοί προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο πρωτ. Γεώργιος Μεταλληνός, ο πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης, ο κ. Δημ. Νατσιός και ο κ. Λέων Μπρανκ.
Φανερά συγκινημένος ο σεβαστός π. Θεόδωρος Ζήσης, με αφορμή την παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέα, ο οποίος μετέφερε εκεί τεμάχιο ιερού λειψάνου του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, ξεκίνησε την ομιλία του αναφερόμενος στον Γέροντα προκάτοχό του, τον ήρωα της Βορείου Ηπείρου, τον αείδημο Σεβαστιανό, ο οποίος πολλά χρόνια πριν ξεσήκωνε τον πιστό λαό εθνικά και πατριωτικά και πολλές φορές έκανε και συνέδρια ακόμη για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό παρά τις  δύσκολες εποχές τότε.
Στο βίντεο που ακολουθεί ο π. Θεόδωρος, αν και λέγει ο ίδιος ότι αναφερόμενος κανείς στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, δύσκολα θα βρει καινούργια και εντυπωσιακά πράγματα να πει, λόγω των τόσο πολλών μελετών που υπάρχουν για τον Άγιο, σταχυολογεί ορισμένα χαρακτηριστικά αποσπάσματα τα οποία συνθέτουν μια εξαιρετική, ομολογιακή ομιλία. Μας δίνει στοιχεία από την μοναδική, αδευτέρωτη, ανεπανάληπτη, συγκλονιστική μορφή του νεώτερου ελληνισμού, του Αγίου των σκλάβων. Συγκρίνοντας την εποχή που δίδασκε ο Άγιος Κοσμάς με την εποχή μας και τα όσα διαδραματίζονται στις μέρες μας, κατανοούμε τη διαχρονικότητα της επικαιρότητας του Αγίου και την αδυναμία των οικουμενιστών και φιλοπαπικών να καταργήσουν τη γνησιότητα των διδαχών του.
Στην ομιλία του ο π. Θεόδωρος αναφέρεται στον άγιο γέροντα Αυγουστίνο Καντιώτη και το πώς αξιοποίησε τον πνευματικό θησαυρό των διδαχών του Πατροκοσμά. Στον χαριτωμένο σχολιασμό του γέροντα Χαράλαμπου Βασιλόπουλου για την αργοπορία και καθυστέρηση της αγιοκατατάξεώς του, σχολιασμός που είναι επίκαιρος για όσους σχεδιάζουν να φτιάξουν τζαμιά και μιναρέδες στην Πατρίδα μας. Στην αποστομωτική για τους οικουμενιστές και φιλοπαπικούς εξήγηση του Αγίου για την άλωση της Πόλης και γιατί ο Θεός την έδωσε στους Τούρκους και όχι «σε άλλα Ρηγάτα εδώ κοντά».
Εκφράζει εδώ ο π. Θεόδωρος τη διαπίστωση ότι διστάζουν οι οικουμενιστές να αμφισβητήσουν συνολικά τον Άγιο Κοσμά λόγω της μεγάλης αγάπης και την πίστη του λαού προς τον Άγιο, όπως δίσταζαν και οι Εβραίοι ηγέτες με τον Άγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή φοβούμενοι την αντίδραση του λαού. Προσπαθούν να νοθεύσουν τις διδαχές του γιατί τους ενοχλεί η προφητεία «τον Πάπα να καταράσθε διότι αυτός θα είναι η αιτία του κακού» αλλά δεν μπορούν.
Αναφέρεται ο π. Θεόδωρος και στη νέα αίρεση της Ι. Μ. Δημητριάδος, την μεταπατερική θεολογία η οποία καταργεί τους Αγίους Πατέρες μαζί και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό γιατί τους είναι εμπόδιο στα σχέδιά τους. Ιδιαίτερη μνεία κάνει στην Γερόντισσα Ευθυμία, Ηγουμένη της Ι. Μονής Αγίου Κοσμά Αιτωλού Μέγα Δένδρου, η οποία έχει κάνει μια εξαιρετική μελέτη για τις διδαχές του Αγίου. Η Ηγουμένη κατά τη μετακομιδή τμήματος του ιερού λειψάνου του Αγίου από τα Τίρανα στην Ι. Μονή του στο Μέγα Δένδρο και ενώ ο Αρχιεπίσκοπος της Αλβανίας Αναστάσιος, επιφανής οικουμενιστής κρατούσε το άγιο λείψανο, προσφώνησε με θάρρος ανδρικότατα λόγια αν και γυναίκα, τα οποία μας μεταφέρει ο π. Θεόδωρος και προκαλεί πραγματικά τον θαυμασμό μας γιατί έτσι δεν τολμούν να μιλήσουν πολλοί άνδρες. Σε ένα σημείο της ομιλίας της απευθυνόμενη στον Άγιο λέγει: «…έλα να μας διδάξεις άλλη μια φορά τη γνήσια ορθόδοξη πίστη μας σαν τότε Ιεραπόστολε, καταδικάζοντας τις αιρέσεις όπως τότε, έλα να μας πεις πάλι την διδαχή και προφητεία σου «τον Πάπα να τον καταριέστε γιατί αυτός θα είναι αιτία του χαλασμού του τόπου» και στη συνέχεια: «έλα να επιστήσεις την προσοχή μας για τις βλέψεις του σιωνισμού με την τολμηρή και ακάθεκτη γλώσσα σου…».
Ακόμα, ο π. Θεόδωρος, μας δίνει επιγραμματικά τις μεθοδευμένες κινήσεις αποχριστιανοποίησης της χώρας μας από τα εβραϊκά λόμπι με τη συγκατάθεση Πολιτείας και Εκκλησίας. Αναφέρει τους τρεις λόγους που για τους οποίους ο Άγιος Κοσμάς δέχθηκε την οργή των Εβραίων που τον οδήγησαν τελικώς στο μαρτύριο. Αναφέρεται στην κατάργηση της Αργίας της Κυριακής. Επισημαίνει ότι ο Άγιος δεν σκόπευε να παρακινήσει τον λαό σε πράξεις βίας κατά των Εβραίων αλλά τους παρότρυνε να κλαίνε οι χριστιανοί γιατί οι Εβραίοι άφησαν τον Θεό και πήγαν με τον διάβολο. Κλείνοντας την ομιλία του ο π. Θεόδωρος μας εξηγεί γιατί ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και όλοι οι Άγιοι είναι πάντα σύγχρονοι και επίκαιροι και παρακαλεί τον Άγιο να ξαναρθεί, να μας βγάλει από την πνευματική σκλαβιά, με τους στίχους ενός ποιήματος της Γερόντισσας Ευθυμίας  από το βιβλίο της «Ο Πλοηγός του Γένους Πατροκοσμάς».
Ομιλία π. Θεοδώρου Ζήση για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό στην εκδήλωση της Π.Ο.Ε. 12/10/2014 (mp3 -2014)