Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

Η προκλητική και προσβλητική δήλωση του Πάπα, άρθρο του κ. Γ. Παπαθανασόπουλου

patriarch-and-pope.jpg
Θέματα της ανάρτησης: Παπισμός, Πάπας Φραγκίσκος, Οικουμενισμός
Προκλητική και προσβλητική είναι η δήλωση του Πάπα και είναι άξιο απορίας πώς είναι δυνατό να το ανεχόμαστε ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί!
Στην Πλατεία του Αγίου Πέτρου και ενώπιον χιλιάδων πιστών ο αιρεσιάρχης Πάπας Φραγκίσκος διαμήνυσε πως η παπική Εκκλησία είναι η "υγιής". Και η Ορθόδοξη είναι η "ασθενής".

Μα αν μη τι άλλο ο λόγος αυτός είναι διχαστικός και δεν προάγει τον δήθεν "Διάλογο της Αγάπης". Μάλλον τον τορπιλίζει!
Είναι καιρός οι δικοί μας Βησσαρίωνες να έρθουν εις εαυτόν και να εξετάσουν εκ νέου τις αγάπες, τις συμπροσευχές και τα συλλείτουργα με τους παπικούς.
Το Βατικανό πολιτεύεται και ως κοσμική εξουσία ξέρει να κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Έχει τον σκοπό του.
Ο Πάπας διαλέγει την ώρα που πρόκειται να επισκεφτεί το Φανάρι να κάνει επικοινωνιακό παιχνίδι.
Η επηρμένη εξουσία της δυτικής Εκκλησίας τετυφωμένη από το δαιμόνιο του τύφου και αφού θεωρεί πως ο Πάπας είναι "ο Πρώτος" και έχει το "Αλάθητο" τολμά να προβαίνει σε τέτοιου είδους ανήθικες και ανυπόστατες αξιολογήσεις.
Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος κουνώντας θλιμμένα το κεφάλι όταν ενημερώθηκε, είπε πως ο Πάπας φαίνεται να θεωρεί πως η επίσκεψη του θα συνεχίσει το πρόγραμμα των προκατόχων του για τη θεραπεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Και πώς να μη φαντάζεται με το σκοτισμό που έχει πως θεραπευμένος είναι όποιος αναγνωρίζει το Πρωτείο του, κοντολογίς όποιος είναι ενωμένος υπό το υπόδημα του.
Ο ιησουίτης Πάπας Φραγκίσκος θέλει μέσα από τα λεγόμενα του να περάσει το μήνυμα πως σε ζητήματα Εκκλησιολογικά όχι μόνο αδιάλλακτος είναι αλλά συντηρητικότερος και από τον προκάτοχό του Βενέδικτο.
Και εμείς πώς σκεφτόμαστε να διαλεχθούμε; Ας προσέξουμε! Ο θησαυρός της πίστης είναι κοινό κτήμα όλων κληρικών και λαϊκών.
Έχουμε χρέος να τον διαφυλάξουμε ως κόρην οφθαλμού ακέραιο και απαραχάρακτο από κάθε νοθεία και αίρεση.
Η Εκκλησία του Χριστού είναι η "Μία Αγία και Αποστολική Εκκλησία" που ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως. Άλλη Εκκλησία δεν υπάρχει.
Ο παπισμός είναι πλάνη και ο οικουμενισμός του οποίου ηγείται αίρεση.
Οι Άγιοι Πατέρες με πολλές θλίψεις και αγώνες προασπίστηκαν τη Εκκλησία του Χριστού.
Δεν μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε εκπτώσεις υποπίπτοντας στον ολισθηρό κατήφορο της παν -αίρεσης του Οικουμενισμού.
Τρίζουν τα κόκαλα των Αγίων Πατέρων Μάρκου του Ευγενικού, Μεγάλου Φωτίου, Γρηγορίου του Παλαμά, Κοσμά του Αιτωλού , Νικοδήμου του Αγιορείτου και τόσων άλλων.
Θα είμαστε αναπολόγητοι...
«Ασθενής η Ορθόδοξη Εκκλησία»: Προκλητική δήλωση του Πάπα

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

        Λίγες ημέρες προ της επίσκεψής του στο Φανάρι ο Πάπας προέβη σε προκλητική δήλωση σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Επειδή δεν είναι ενωμένη υπό το υπόδημα του, την χαρακτήρισε «άρρωστη»! Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος ενημερώθηκε περί της δήλωσης, κούνησε το κεφάλι του θλιμμένα και είπε: « Προφανώς ο Πάπας Φραγκίσκος απέστειλε το μήνυμά του και επισκέπτεται στο τέλος Νοεμβρίου την, κατά την άποψή του, ασθενούσα Ορθόδοξη Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως, προκειμένου να συνεχίσει το πρόγραμμα των προκατόχων του και να φροντίσει για τη θεραπεία της…». Θεραπεία κατά τον Πάπα είναι η αναγνώριση του Πρωτείου του, με ανταπόδοση την αναγνώριση αναλόγου Πρωτείου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην Ορθόδοξη Εκκλησία.  
        Ο Πάπας Φραγκίσκος απέστειλε το μήνυμα του προς το Φανάρι στις 5 Νοεμβρίου, κατά την ανά Τετάρτη γενική ακρόαση – κατήχηση του στην πλατεία του Αγίου Πέτρου και ενώπιον χιλιάδων πιστών του. Είπε μεταξύ των άλλων:
        « Δεν υπάρχει υγιής Εκκλησία, όταν οι πιστοί, οι κληρικοί και οι διάκονοι δεν είναι ενωμένοι περί τον Επίσκοπό τους. Η Εκκλησία, η οποία δεν είναι ενωμένη περί τον Επίσκοπο είναι μια άρρωστη Εκκλησία. (Σημ. Η υπογράμμιση του υπογράφοντος). Ο Ιησούς θέλησε αυτήν την ένωση όλων των πιστών με τον Επίσκοπο. Το ίδιο και των ιερέων και των διακόνων. Όλοι οφείλουν να έχουν τη συνείδηση ότι ο Επίσκοπος καθιστά ορατό τον δεσμό του καθενός με την Εκκλησία, και της Εκκλησίας με τους Αποστόλους και με τις άλλες κοινότητες, οι οποίες επίσης είναι ενωμένες με τους Επισκόπους και με τον Πάπα στη Μία, Μοναδική (unique) Εκκλησία, που είναι η δική μας, η Ιεραρχική Αγία Μητέρα  Εκκλησία».
Σημειώνεται ότι κατά τον Πάπα ο όρος «ιεραρχική» έχει την έννοια ότι οι πιστοί και οι κατώτεροι κληρικοί είναι ενωμένοι με τους Επισκόπους και αυτοί με τον Πάπα.
Εύλογα είναι τα ερωτηματικά γιατί αυτή η δήλωση από τον Πάπα, λίγες ημέρες πριν από την επίσκεψη του στο Φανάρι. Και επειδή στο Βατικανό τίποτε δεν γίνεται τυχαία, έγκυροι παρατηρητές σχολιάζοντας το γεγονός σημείωσαν ότι ο ιησουίτης Πάπας έστειλε προς τους Ορθοδόξους και στο Φανάρι ένα σαφές μήνυμα. Ότι δηλαδή παρά τα επικοινωνιακά του ανοίγματα και το «προοδευτικό» προφίλ που προωθεί, όσον αφορά  στα κοινωνικά ζητήματα, στα διεθνή ΜΜΕ,  είναι βαθύτατα «παπικός» στα εκκλησιολογικά. Ο σημερινός «προοδευτικός» Πάπας, στα συγκεκριμένα ζητήματα  περί Εκκλησίας και Πρωτείου, δεν έχει καμία διαφορά με τον υπερσυντηρητικό προκάτοχό του Βενέδικτο. Η δήλωσή του, ότι η Εκκλησία του είναι η «μόνη» και η  «υγιής», υπονοώντας ότι  η Ορθόδοξη είναι «ασθενής»,  αποτελεί συνέχεια και ταυτίζεται με  το κείμενο – διακήρυξη «Dominus Jesus» του 2000, που ήταν της εμπνεύσεως και της γραφής του τότε καρδιναλίου Ιωσήφ Ράτζινγκερ, προέδρου της Επιτροπής για τη Διδασκαλία της Πίστεως και μετέπειτα Πάπα Βενεδίκτου. Ταυτίζεται επίσης με την παπική εγκύκλιο «Ινα εν ώσιν» του Πάπα Ιωάννου Παύλου Β’, το 1995, πάλι εμπνεύσεως του τότε καρδιναλίου  Ράτζινγκερ, αλλά και με την απόφαση της Β΄ Βατικανής Συνόδου, σύμφωνα με την οποία «η Εκκλησία του Χριστού ενυπάρχει στην Καθολική Εκκλησία, που διοικείται από τον διάδοχο του Πέτρου και από τους Επισκόπους σε κοινωνία μαζί του». Μία διαφορά. Ο σημερινός Πάπας έρχεται να καταστεί συντηρητικότερος από την απόφαση της Β΄ Βατικανής Συνόδου. Εκείνη μιλούσε για «ελλείψεις» της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο σημερινός Πάπας μίλησε για «ασθένεια»… Και βέβαια η δήλωση του Πάπα Φραγκίσκου απομακρύνει κάθε δυνατότητα προσέγγισης των δύο Εκκλησιών, παρά τις επιδιώξεις των νέων «Βησσαριώνων».-