Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

Ιωάννης Μάζης: Μόνο το όνομα είναι ο φορέας του αλυτρωτισμού

Ιωάννης Μάζης: Μόνο το όνομα είναι ο φορέας του αλυτρωτισμού, όλα τ’ άλλα είναι αηδίες. (βίντεο)
 σ.σ. Με την δέουσα διάκριση αξίζει να παρακολουθήσετε την παρακάτω παρουσίαση του κ. Ιωάννη Μάζη για το Σκοπιανό πρόβλημα (και όχι «Μακεδονικό πρόβλημα»). Η παρουσίαση έγινε μετά το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης και λίγο πριν το συλλαλητήριο της Αθήνας. Παρουσιάζω κάποια ενδιαφέροντα, τα περισσότερα δηλαδή, σημεία της ομιλίας.
***
Η ιστορική Μακεδονία της αρχαιότητος αντιστοιχεί σχεδόν πλήρως στο τμήμα της Ελληνικής επικράτειας στη Βόρεια Ελλάδα. Η έννοια της «γεωγραφικής Μακεδονίας» αποτελεί σε μεγάλο βαθμό κατασκευή Ρώσων, Γερμανών και Βουλγάρων συναδέλφων χαρτογράφων τον ύστερο 19ο αιώνα. Σε χάρτες των μέσων του 19ου αιώνος, όπως του Γάλλου χαρτογράφου Αμύ Μπουέ το 1847, ο όρος Μακεδονία δεν περιλαμβάνει τα Σκόπια αλλά μόνο το όριο Μοναστηρίου Αχρίδας και φυσικά την γνωστή μας Μακεδονία στην Ελληνική επικράτεια. Αντιθέτως, σε χάρτες του ύστερου 19ου αιώνος δημιουργείται η «γεωγραφική Μακεδονία», η οποία σύμφωνα με μία διαστρεβλωτική αντίληψη μετά τους Βαλκανικούς πολέμους μοιράστηκε μεταξύ Ελλάδος, Σερβίας και Βουλγαρίας. Όμως, δεν υφίστατο Μακεδονία ως διοικητική ή γεωγραφική ενότητα κατά την Οθωμανική περίοδο. Επίσης, εθνογραφικοί χάρτες όπως αυτός του Γερμανού χαρτογράφου Χάιενριχ Κίμπερτ, οι οποίοι έδειχναν υψηλά ποσοστά σλαβόφωνων, αποτελούσαν παραγγελία του Βουλγαρικού Εξαρχάτου στην Κωνσταντινούπολη.
Τα ζητήματα της απαλοιφής από το Σύνταγμα των Σκοπίων, των δήθεν αλυτρωτικών επιταγών του δια της απαλοιφής των αντιστοίχων άρθρων και του προοιμίου, δεν αποτελούν κατά κανένα τρόπο εξασφάλιση για την Ελληνική πλευρά. Ασφαλώς ένα κράτος έχει το απόλυτο δικαίωμα να δημιουργεί αλλά και να αναθεωρεί τον συνταγματικό του χάρτη κατά α) τα εθνικά του συμφέροντα, β) τα ιδεολογικά του ζητούμενα, γ) τα πολιτικά, και δ) τα γεωστρατηγικά του προτάγματα, όπως αυτό τα αξιολογεί. Εάν συνεπώς το Σκοπιανό πολυεθνοτικό, αλβανοσλαβορωμανικό μόρφωμα ενταχθεί στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση με σύνθετη ονομασία εμπεριέχουσα τον όρο ‘Μακεδονία’, δεν θα έχει κανέναν λόγο να μην τροποποιήσει εκ νέου το Σύνταγμά του προς την προϋπάρξασα δήθεν αλυτρωτική κατεύθυνση. Είναι λοιπόν φενάκη η διατυμπανιζομένη από τους υποστηρικτές της υπάρξεως του όρου ‘Μακεδονία’ στην δήθεν λύση του ονοματολογικού, διασφάλιση του αποκλεισμού των αλυτρωτικών διατάξεων από το νέο Σύνταγμα των Σκοπίων.
Έχει εισέτι υποστηριχθεί ότι εάν δεν καταλήξουμε σε σύνθετη ονομασία -με τον όρο ‘Μακεδονία’ άρα εννοούν οι υποστηρίζοντες την λύση;- τότε δεν θα υπάρξει λύσις. Μα, στον Θεό μας, αυτό, ποιόν απειλεί; Την Ελλάδα ή τα Σκόπια τα οποία επείγονται να ενταχθούν στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ας λάβουμε επίσης υπόψιν την προ εβδομάδος προειδοποίηση του Γενικού Γραμματέως του ΝΑΤΟ κ. Στόλτενμπεργκ προς την Σκοπιανή κυβέρνηση, η οποία αποκλείει την εισδοχή του κρατιδίου εις το ΝΑΤΟ με την συνταγματική του ονομασία. Και αυτά συμβαίνουν ενώ τα Σκόπια απαιτούν τον σφετερισμό της εθνικής Ελληνικής ταυτότητος, της Ελληνικής αυτοσυνειδησίας και της Ελληνικής ιστορίας και μάλιστα με την επίσημη συναίνεση της Ελλάδος. Και μας προτείνουν δυστυχώς καθρεπτάκια και χάντρες για ιθαγενείς, προσφέροντάς μας την ανταλλαγή της ονομασίας του αεροδρομίου και κάποιων οδών της πρωτευούσης των. ...
Γιατί προτείνω ως ονομασία το Κεντροβαλκανική Δημοκρατία. Επιμένω εδώ και καιρό στην σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό και erga omnes. Προσέξτε πως το λέω: σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό και erga omnes. Δηλαδή τί λέω; Λέω και το 2007, λέω και το 1995, λέω όσα επικαλούνται οι σημερινές κυβερνήσεις. Τι λένε; Σύνθετη ονομασία, erga omnes με γεωγραφικό προσδιορισμό. Ε ακούστε και μία άλλη που δεν έχει ‘Μακεδονία’ μέσα: Κεντροβαλκανική Δημοκρατία. Είναι σύνθετη ονομασία, erga omnes -εμείς την θέλουμε- και με γεωγραφικό προσδιορισμό. ΓΙΑΤΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟ .. Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ; Αυτό πρέπει να σκεφτούμε. Γιατί αυτός ο ορισμός [σ.σ. σύνθετη ονομ. erga omnes, γεωγραφικός προσδ.] υποχρεωτικά πρέπει να μας οδηγήσει στην υιοθέτηση του όρου ‘Μακεδονία’; Δεν μας οδηγεί.
Μια δεύτερη ερώτηση. Εάν υποθέσουμε ότι εγώ παίρνω ναρκωτικά και οδηγούμαι μαθηματικά στον θάνατο. Εάν πάρω μια απόφαση μια στιγμή να κόψω τα ναρκωτικά είναι κακό; Ή με υποχρεώνει κανένας σώνει και καλά να συνεχίσω τα ναρκωτικά και να πεθάνω; Αυτό το λέω γιατί; Γιατί μας λένε, κάναμε λάθη. Ωραία, για την οικονομία της συζήτησης, κάναμε λάθη. Ε, δεν είναι ώρα τώρα που οι γεωπολιτικές συνθήκες αλλάζουν, διάβολε, να σταματήσουμε να κάνουμε λάθη; Δηλαδή τα παλαιότερα λάθη μας αναγκάζουν να συνεχίσουμε να τα κάνουμε, να τα επαναλαμβάνουμε; Τι λογική είναι αυτή; ...
Μας λένε τα Σκόπια αν δεν υπήρχανε έπρεπε να τα εφεύρουμε, διότι διαφορετικά θα είχαμε λέει μεγάλη Αλβανία και μεγάλη Βουλγαρία. Για να δούμε τί σημαίνει μεγάλη Αλβανία και μεγάλη Βουλγαρία. Αμφιβάλλει κανείς, και το ερώτημα είναι ρητορικό, ότι όταν ενταχθεί το Κόσοβο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η Αλβανία, ότι θα ενωθούν; Εάν τα πράγματα πάνε όπως πάνε, αυτό θα γίνει εκ των πραγμάτων ένα πράγμα. Εκεί οδηγείται. Οι 700 χιλιάδες κάτοικοι των Σκοπίων είναι εκείνοι οι Αλβανοί οι οποίοι θα κάνουν τη μεγάλη Αλβανία; Δε μου λέτε; Και αν γίνει αυτό το 1 εκατομ. Σλάβων που θα προστεθούν στην Βουλγαρία είναι εκείνο που θα μετατρέψει την Βουλγαρία σε μεγάλη; Όχι. Το θέμα είναι άλλο κύριοι. …
Ο Νίμιτς μας είπε χθες βιαστείτε διότι μπορεί να χάσουμε τον Τσίπρα, μπορεί να χάσουμε και τον Ζόραν Ζάεφ και να χάσουμε την ευκαιρία. Ποιοι είμαστε εμείς που θα το χάσουμε και ποιοι είναι εκείνοι που θα κερδίσουνε για να καταλάβω δηλαδή. Δεν έχω καταλάβει ρε παιδιά συγνώμη. .. Εάν αυτοί μπουν με τον όρο «Μακεδονία» θα υπάρξει κανείς που όταν τον ρωτάς τι γλώσσα μιλάει θα σου λέει «ανωγκορναμακεντόνικα»; Όχι, «Μακεδονικά» θα σου λέει. Άμα τον ρωτάς, εσύ παιδί μου τι ράτσα είσαι; Τι θα σου πει; Θα σου πει «Μακεδόνας», δεν θα σου πει ‘γκορναμακεντόνας’. Θυμάται κανείς πως λέγανε την Ιορδανία όταν την βάπτισαν για πρώτη φορά; Trans Jordan, Υπερ-Ιορδανία. Ποιός την λέει Υπερ-Ιορδανία; Η εκείθεν του Ιορδάνου Ιορδανία -περιοχή. Ποιός την λέει σήμερα Υπερ-Ιορδανία; Γιατί μας κοροϊδεύουν; .. ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΕΣ. Όταν λοιπόν μπούνε (με το όνομα ‘Μακεδονία’), τότε θα θυμηθούνε τα πάντα, και τους αλυτρωτισμούς και τα συντάγματα. Και επιπλέον, πότε θα σταματήσει η Τουρκία να παρεμβαίνει εκεί;
Ποιοι είναι εκείνοι που στηρίζουν αυτήν την πολιτική για τα Σκόπια.
Τα ερείσματα των Σκοπίων ανήκουν πρωτίστως σε κύκλους Γερμανικής και δευτερευόντως Ιταλικής προελεύσεως και εμπνεύσεως για λόγους οι οποίοι έγιναν σαφείς από εδαφικής απόψεως ήδη από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αμέσως μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας στη Γερμανία, ιδρύθησαν ισχυρώς χρηματοδοτούμενα «ερευνητικά κέντρα» τα οποία στόχευαν τον ναζιστικής εμπνεύσεως πολυτεμαχισμό και την διάλυση της Βαλκανικής στην βιολογική βάση του φανταστικού DNA των εθνοτήτων, τις οποίες εφρόντιζαν να «ανακαλύψουν» ως «καταπιεζόμενες». Ένα λαμπρό παράδειγμα αποτελεί και το «Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων», ιδρυθέν το 1996 και προσωπικότητες όπως ο τότε διευθυντής του και μετέπειτα «Γενικός Πρόξενος» στο μη αναγνωρισμένο ως κράτος Κόσοβο κ. Στέφαν Τραιμπστ. … Οι αντιεπιστημονικές του θέσεις σχετικά με την περιοχή μας και την Ελλάδα μου έκαναν ιδιαιτέρα εντύπωση και έψαξα σχετικώς με την δράση του. Μεταξύ αυτών που ανακάλυψα ήταν ότι διηύθυνε το ανωτέρω «Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων» εκτός των άλλων. Ο εν λόγω κ. Τραιμπστ σε διάλεξή του σε συμπόσιο του ιδρύματος Καρλ Φρίντριχ φον Ζίμενς.. ναι του Γερμανού βιομηχάνου και ευπατρίδου ο οποίος πέραν της λοιπής στενής συνεργασίας του με το ναζιστικό Ράιχ ήταν και κατασκευαστής των κρεματορίων που κάησαν οι Εβραίοι κατά την διάρκεια του ολοκαυτώματος. Αυτό λοιπόν το εκλεκτό παιδί, το οποίο αθωώθηκε εις το δικαστήριον της Νυρεμβέργης και ξαναπήρε μια χαρά την επιχείρησή του στα χέρια του, και αυτός και οι απόγονοί του, έχει φτιάξει και ένα ‘εξαιρετικό’ ίδρυμα το οποίο ασχολείται με τέτοιου είδους δουλειές. Αυτές τις δουλειές τις έκανε ακριβώς τις ίδιες ο Χίτλερ: ανεκάλυπτε μειονότητες παντού και μετά επέμβαινε. Εδόθη λοιπόν αυτή η διάλεξις εις το Μόναχο περί «των προβλημάτων των εθνοτήτων και τις περιφέρειες στην Κεντρο-ανατολική Ευρώπη»… όπου ανέφερε τα εξής ο κ. Τραιμπστ:
«Στον μόλις το 1912 εξελληνισθέντα Βορρά θα είναι άραγε οι εναπομείναντες Νοτιοσλάβοι; ή οι Τούρκοι, ή οι εκεί διαβιούντες Πομάκοι, ή οι Αρωμούνοι, ή οι Μεγλενοί, ή οι Αλβανοί, ή οι Σαρακατσάνοι, ή οι Σεφαρδίμ, ή οι Ρομά, ή οι Γύφτοι, ή οι Γιουρούκοι, ή ποιοι άλλοι εκείνοι που πρώτοι θα αξιώσουν τα μειονοτικά τους δικαιώματα ως προστάδιο της ιδίας κρατικής υπάρξεώς των, ή της ενώσεως των με ένα εκ των γειτονικών κρατών;».
Η καταγραφή 282 -κρατηθείτε- 282 «εθνοτικών ομάδων» από αυτά τα Γερμανικά «ειδικά ερευνητικά κέντρα» αποτελεί στόχευση η οποία υπαγορεύεται εδώ και 100 χρόνια από την ανάγκη του Γερμανικού και βεβαίως και του εταιρικού του Ευρωπαϊκού κεφαλαίου να δημιουργήσει τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις που θα του επιτρέψουν να ανταγωνιστεί επιτυχώς κατά τον 21ο αιώνα το αμερικανικό κεφάλαιο, το οποίο επίσης βαδίζει με αργά βήματα προς την περιχαράκωση του δικού του στρατοπέδου από την Αλάσκα μέχρι την Λατινική Αμερική.
… Είναι διαυγέστατος ο μηχανισμός της μοριοποιήσεως και κατόπιν πολτοποιήσεως των εθνικών ταυτοτήτων που χρησιμοποιείται από τα κέντρα αυτά. Όπου το εθνικό συναίσθημα έχει υποχωρήσει, βαλλόμενο τόσο από τον διεθνιστικό κεφαλαιοκρατικό κοσμοπολιτισμό, όσο και από έναν διεστραφέντα νεοφιλελεύθερο διεθνισμό μιας εξίσου νεοφιλελεύθερης υποτιθέμενης Αριστεράς, οι άνθρωποι καταφεύγουν στο άμεσο και εγγύτερον. Ποιο είναι αυτό; Είναι η τοπική κοινότητα ή περιφέρεια, όπου διασώζονται ακόμη μερικά στοιχεία, ας είναι και μια διάλεκτος, που θα μπορούσαν να διακρίνουν «εμάς» από τους «άλλους». Οπότε μια τοπική ιδιαιτερότητα ανακηρύσσεται σε εθνοτική/μειονοτική ταυτότητα και ανάγεται από τους απελπισμένους στον ωκεανό της νέας τάξεως και της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας σε σανίδα σωτηρίας. Και ο λυσιτελέστερος, λιγότερο επώδυνος και ηθικώς λιγότερο μεμπτός τρόπος αποσταθεροποιήσεως της Ευρώπης των μη-γερμανικών κρατών προς όφελος του ‘Νέου Βερολίνου’, είναι σήμερα το υπονομευτικό παίγνιο με τις τεχνητές ή/και πραγματικές «εθνοτικές» αλλά και «γλωσσικές μειονότητες» όπου παραδείγματος χάριν, η Ομηρική, Ελληνική, Κυπριακή, ή Ποντιακή, ή Κρητική διάλεκτος θα παρουσιασθεί από «Κέντρα» αυτά κάποια στιγμή ως «εθνοτική/μειονοτική γλώσσα».
Γι’ αυτόν τον λόγο και πρέπει να απωλέσει ο Έλληνας την γνώση της συνεχείας της γλώσσας του από την Αρχαία Ελληνική στην Βυζαντινή, την μεταβυζαντινή, τέλος τη νεοελληνική σε όλες της τις μορφές. Γι’ αυτό και τα Αρχαία Ελληνικά πρέπει να θεωρηθούν «νεκρή γλώσσα» και να μην διδάσκονται, προϊόντως του χρόνου, εις ουδένα Έλληνα μαθητή. Τέτοιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους έχουν ενταθεί, στη νέα περίοδο που διανύουμε διεθνώς μετά τις κοσμοϊστορικές αλλαγές των ετών ’89-’92 (διάλυση της ΕΣΣΔ), οι προσπάθειες προς επαναχάραξη του χάρτη της Ευρώπης με γνώμονα τις «μειονότητες».
… Η διαδικασία αυτή αποτελεί θεμελιώδη επιλογή των Γερμανικών και των εταιρικών τους Ευρωπαϊκών ‘ελίτ’. Πρόκειται για μία επιλογή η οποία υποστηρίχθηκε από τους οργανικούς, με το αζημίωτο, διανοουμένους των Open Society Funds του κ. Σόρος στις ημέρες μας, αλλά και την ιδεολογικοπολιτική νομενκλατούρα των μηχανισμών, όπως το διαχρονικό νεοσυντηρητικό American Enterprise Institute -ίδρυση το 1938- με σημαίνοντα μέλη όπως ο ‘φωτιστής’ πρώην Τροτσκιστής Ίρβιν Κρύσταλ και άλλα της ιδίας ιδεολογικής τάσεως μέλη των διοικήσεων Μπους, Κλίντον, Ομπάμα.
Μια επιλογή η οποία παρουσιάστηκε ως επιταγή των καιρών, αναπόφευκτη λόγω παγκοσμιοποίησης, επιφέρει αυτονοήτως την τάχα ανεξήγητη και παράδοξη «έξαρση των εθνικισμών, των τοπικισμών και των θρησκευτικών φονταμενταλισμών».
Πρώτον, διότι προκειμένου να επιτύχει τον ζωτικό του στρατηγικό στόχο το διεθνές πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό σύστημα του διεθνοποιηθέντος κεφαλαίου, οφείλει να διαγράψει πλέον το Βεστφαλιανό έθνος/κράτος το οποίο δρα ανασχετικώς ως προς τα συμφέροντά του.
Και δεύτερον, διότι τα εδραία κοινωνικά στρώματα που καλούνται να καταβάλουν το επαχθές τίμημα της προσαρμογής στην δήθεν άτεγκτη επιταγή της παγκοσμιοποίησης, αναζητούν ψυχολογική προστασία στο συναίσθημα του εκ των πραγμάτων σμικρυνθέντος, σε επίπεδο εθνοτικής ομάδος συναισθήματος, του «εμείς»
Είναι στα Βαλκάνια οι εθνοτικοί εθνικισμοί μηχανισμοί αποσταθεροποιήσεως;
Η απάντησή μου είναι καταφατική. Ο απώτερος στόχος των Γερμανικής εμπνεύσεως αποσταθεροποιήσεων είναι και δεδομένος και ομολογημένος. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, από την Γαλλία και την Βρετανία μέχρι την Ελλάδα και την Κύπρο, διαβιούν -ακούστε- εκατόν ένα εκατομμύρια τετρακόσιες δώδεκα χιλιάδες «μειονοτικών ατόμων», κατά την επίσημη εκτίμηση της μετωπικής νεο-φασιστικής «Φεντεραλιστικής Ενώσεως Ευρωπαϊκών Εθνοφυλετικών Ομάδων». Δηλαδή, αν ακούγατε αυτόν τον τίτλο -όπως και υπάρχει σήμερα- δεν θα τον λέγατε φασιστικό; Το ξαναδιαβάζω: «Φεντεραλιστική Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοφυλετικών Ομάδων». Μόνο από έναν ναζί μπορείς να το ακούσεις αυτό. Όχι. Είναι δημοκρατικός και προοδευτικός. Γιατί; Γιατί προσπαθεί να τεμαχίσει την ευρωπαϊκή σταθερότητα προς όφελος της Γερμανικής κυριαρχίας στην Ευρώπη, άρα είναι προοδευτικός.
Όταν μιλήσεις για εθνοφυλετικά και δηλώσεις αριστερός, έχεις το δικαίωμα. Έτσι λειτουργεί και αυτό. Ακούστε λοιπόν.
Αυτοί λοιπόν οι «καταπιεζόμενοι μειονοτικοί», έχουν ιερό δικαίωμα να προστατεύσουν την «εθνοτική/γλωσσική ταυτότητά» τους .. θα ερμηνεύεται από τους Γερμανούς «ειδήμονες» σε χορήγηση εκτεταμένης αυτονομίας. Τότε και μόνον τότε τους επιτρέπεται να παραμένουν πχ. Γάλλοι πολίτες -ενώ κατά βάθος δεν είναι, είναι «Βουργονδοί», «Νορμανδοί», «Οξιτανοί». Ή να παραμένουν πχ. Έλληνες -ενώ κατά βάθος είναι «Μακεδόνες», «Βλάχοι», «Αλβανοί», «Τούρκοι», «Γιουρούκοι», «Σαρακατσάνοι» κτλ. Αν όμως υπάρχει κρίση στη σχέση «εθνοτικής μειονότητος» με το κυρίαρχο κράτος/έθνος, τότε η «μειονότητα» έχει το αναφαίρετο δικαίωμα αυτοδιαθέσεως, και αποσχίσεως και δια της βίας ακόμα, σύμφωνα με τους «εγκύρους» Γερμανούς «εμπειρογνώμονες». Η θέση αυτή αναγορεύτηκε σε αρχή από ποιόν νομίζετε; Από τον τότε Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ Χαβιέ Σολάνα, ο οποίος είναι και αυτός ‘φωτιστής’, πρώην Μαρξιστής.
«Εφεξής», είπε, «η προστασία των δικαιωμάτων των μειονοτήτων, θα προηγείται του σεβασμού της εθνικής κυριαρχίας των κρατών».
Άρα πυρίτιδα διατίθεται άφθονη, δωθέντως ότι οι αυτόκλητοι προστάτες των «μειονοτήτων» αναβιβάζουν σε 282 τις «εθνοτικές ομάδες» που δήθεν ασφυκτιούν στα στενά σύνορα των 36 ευρωπαϊκών εθνών/κρατών. Η «Φεντεραλιστική Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοφυλετικών Ομάδων», εκπροσωπείται στο συμβούλιο του ιδρυθέντος, κατά τα τέλη του ’96, «Ευρωπαϊκού Κέντρου Μειονοτήτων», που εδρεύει εις το Φλένσμπουργκ της βορείου Γερμανίας και διευθύνεται από τον προηγηθέντα «Μακεδονολόγο» Στέφαν Τραιμπστ. Η ίδρυση του αναβαθμισμένου επιτελικού κέντρου στο Φλένσμπουργκ τρία χρόνια πριν τους νατοϊκούς βομβαρδισμούς του Μαρτίου του ’99 που σήμαναν την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και τη δημιουργία της FYROM, σηματοδοτεί μία ουσιαστική ποιοτική μεταβολή στον τρόπο εργασίας.
Άλλωστε από την Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη έγινε η αρχή. Την διάλυση της παλαιάς Γιουγκοσλαβίας δια της αποσχίσεως Σλοβένων, Κροατών, Βοσνίων μουσουλμάνων και των «Μακεδόνων» των Σκοπίων, ακολουθεί η κατά μέτωπον επίθεση εναντίον της κυρίως Σερβίας με τον επιτευχθέντα ακρωτηριασμό του Κοσσυφοπεδίου/Μετοχίου. Δεν το λέμε πια Κόσοβο και Μετόχια, όχι. Γιατί μπορεί να βρεθεί κανένας εγγράμματος και να πει, τί είναι αυτά τα Μετόχια; Τα Μετόχια είναι ο χώρος ο οποίος ανήκει στα πάνω από 350 Μοναστήρια, Χριστιανικά Ορθόδοξα και Ελληνογενή Μοναστήρια, και Σέρβικα και Σλάβικα επίσης, τα οποία ήτανε σε όλο το Κόσοβο. Ναι, αλλά άμα τα ενώσεις αυτά τα εδαφικά κομμάτια το ένα με το άλλο, φτιάχνεις όλο το Κόσοβο. Άρα λοιπόν, άμα πεις .. Κόσοβο και Μετόχια τότε οδηγάς τον ακροατή να πάει να ψάξει και το Κόσοβο δεν φαίνεται Αλβανικό με τις μετέπειτα αλλοιώσεις των πληθυσμών που ακολούθησαν συντεταγμένα. Άρα το ξεχάσαμε κι αυτό….
Έπεται δε και η Θράκη, για την οποία τα αρμόδια Γερμανικά ιδρύματα έχουν κάνει προεργασία από ετών, ενώ ήδη οι επιφανείς Τούρκοι επισκέπται μας, Τσαβούσογλου, Ερντογάν κτλ φροντίζουν να το καταστήσουν εμφανές και σαφές. …
[Ο Τραιμστ]… είχε αποσταλεί ως παρατηρητής του Γερμανικού Υπ. Εξ. στην «Μακεδονία» την περίοδο ΄92-’93, για να πλέξει, κατά τα λεγόμενά του -ο ίδιος το λέει- «ένα χονδρό δίκτυο ανεπισήμων γνωριμιών». Έχουνε ρε παιδί μου μία ειλικρίνεια αυτοί οι άνθρωποι την οποία την εκτιμάει κανείς.
Είναι σαφές ότι όπισθεν του εντέχνως καθησυχαστικού όρου των Γερμανικών αυτών κέντρων, «προστασία των μειονοτήτων», υποκρύπτεται η προτεραιότητα της Γερμανικής εξωτερικής πολιτικής, προσλαμβάνουσα μάλιστα πανηπειρωτικές διαστάσεις και επιτάσσουσα την ενεργό παρέμβαση των Γερμανών «ειδικών» σε Ανατολή και Δύση, για την αποσταθεροποίηση των μέχρι σήμερα ισχυρών Ευρωπαϊκών κρατών.
Για του λόγου το αληθές ο ίδιος κ. Τραιμπστ, αναφερόμενος στην εθνοτική ταυτότητα των κατοίκων της Νοτίου Γαλλίας … δεν διστάζει να φανταστεί το ενδεχόμενο κάποιες ανακαλυφθείσες υπό του ιδίου «μειονότητες» να θελήσουν να ιδρύσουν δικό τους εθνικό κράτος. Στη Νότιο Γαλλία, προσέξτε. Με την ψυχραιμία που οφείλει να διέπει έναν καλό Γερμανό επιστήμονα, ο κ. Τραιμπστ παρατηρεί:
«Το εάν επί παραδείγματι οι Οξιτανοί στη Νότιο Γαλλία –Οξιτανοί είναι και οι Καταλάνοι, αυτά τα έλεγε το ’93– θα καταθέσουν ένα εθνικό σχέδιο, εάν θα οργανώσουν ένα εθνικό κίνημα και εν τέλει αν θα αξιώσουν ένα δικό τους εθνικό κράτος, και ακόμη το εάν θα πολεμήσουν γι’ αυτό ή όχι, αυτά είναι δύσκολα ερωτήματα αλλά πάντως σε μερικές περιπτώσεις επείγοντα.»
Και ξαφνικά σκάει η Καταλονία. Πόσο δουλεύτηκε αυτό; Απ’ το ’93 μέχρι σήμερα …
Όλοι αυτοί, και οι 90 εκατομ. άλλοι «μειονοτικοί» από την Ισπανία και το Βέλγιο μέχρι την Ελλάδα και την Βουλγαρία, έχουν το δικαίωμα της αποσχίσεως και δια της βίας ακόμη εφόσον το κυρίαρχο κράτος δεν τους επιτρέπει να προστατεύσουν αρκούντως την «εθνοτική» τους «ταυτότητα». Αυτά αποτελούν θεωρία η οποία διδάσκεται σε πάρα πολλά Γερμανικά πανεπιστήμια, και επειδή συνεργάστηκα με δαύτους, γι’ αυτό είμαι σε θέση να το ξέρω.
Προκειμένου ο Γερμανός καθηγητής Τραιμπστ -τότε διευθυντής του Κέντρου Μειονοτήτων- να δικαιολογήσει την αναγκαιότητα ακόμη και βιαίας μεταβολής των συνόρων, ανέφερε ως παράδειγμα ποιο; το Κοσσυφοπέδιο, όπου αργότερα, όλως τυχαίως, ορίστηκε ως πρόξενος της Γερμανίας. Η περίπτωση του οποίου (σ.σ. του Κοσσυφοπεδίου) όμως δεν είναι παρά μέρος του Αλβανικού ζητήματος, το οποίο Αλβανικό ζήτημα είναι κατά τον διευθυντή του ιδρύματος του Φλένσμπουργκ και κατά καιρούς παρατηρητή της κυβερνήσεως στην «Μακεδονία», το πλέον οξύ εθνοπολιτικό και εδαφικό πρόβλημα της Βαλκανικής. Ένα πρόβλημα βεβαίως που αφορά άμεσα και την Ελλάδα, στην βορειοδυτική γωνιά της οποίας ο Γερμανός αξιωματούχος έχει «ανακαλύψει» .. «αλβανικές μειονότητες». Τις ανακάλυψε! Να το’ χετε υπόψη σας. Το ξέρετε. Έτσι.
Το εβδομαδιαίο Γερμανικό περιοδικό Spiegel ανακάλυψε στην Ελλάδα «μειονότητες» Αλβανών -Βορειοδυτική Ελλάδα, «Μακεδόνων» – Φλώρινα, Βουλγάρων – Ανατολική Μακεδονία, και Τούρκων Πομάκων -καλά αυτοί πλέον τους έχουμε συνηθίσει μέχρι κι εμείς. Τους οποίους αναφέρει ως ένα σύνολο και τους τοποθετεί μέχρι τον Έβρο στα Ελληνοτουρκικά σύνορα.
Πάντως, ουδείς μπορεί να ψέξει τους Γερμανούς για μεροληψία, έχει και «Ελληνική μειονότητα» η Θράκη! ….
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά που συμβαίνουν. Όλα αναμένουν την ωρίμανση της συγκυρίας και τα κατάλληλα πρόσωπα, ΤΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
***
Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ