Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2018

Ιερώνυμος-Τσίπρας ποντάρουν στην στημένη διαδικασία

Η συμφωνία Ιερώνυμου-Τσίπρα έχει πολλά κοινά με την συμφωνία Κοτζιά-Δημητρώφ.
Η ευρύτατη βάση απορρίπτει και τις δύο συμφωνίες, αλλά η βούληση αυτής της βάσης αγνοείται παντελώς.
Και οι δύο συμφωνίες λειτουργούν ανατρεπτικά και μειοδοτικά εις βάρος της Ελλάδος (της ιστορικής και της Ορθόδοξης ταυτότητάς της).
Και οι δύο συμφωνίες έγιναν μυστικά από «πρόσωπα» και «κύκλους» που θα έπρεπε να ήσαν οι τελευταίοι για να κάνουν αυτές τις συμφωνίες. Οι πεποιθήσεις αυτών των ανθρώπων ήταν σίγουρο ότι θα έφερναν καταστροφικά αποτελέσματα για την Ελλάδα. Εκ των υστέρων δεν θα είναι υπερβολικό να πει κανείς ότι γι’΄αυτές ακριβώς τις πεποιθήσεις βρέθηκαν στις θέσεις που βρέθηκαν. 
Η συμφωνία Κοτζιά-Δημητρώφ έγινε μεταξύ ενός απογόνου των κομιτατζήδων, μέλους μιας κυβέρνησης απόλυτα ελεγχόμενης από τον Σόρος και ενός σημαιοφόρου της νέας τάξης με κομμουνιστικές ιδεοληψίες, μέλους της εθνομηδενιστικής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ απόλυτα ελεγχόμενης από τους αμερικανούς και με βαθιές διασυνδέσεις με τον Σόρος. Η συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου έγινε μεταξύ ενός άθεου και ενός προκαθήμενου που δεν ξέρει ακόμη αν πιστεύει ή όχι και που έχει ήδη προδώσει την Ορθοδοξία στο ύψιστο επίπεδο, στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης, και όπου αλλού βρίσκει ευκαιρία. Είναι ο προκαθήμενος που «έκανε πέρα» συνεχώς για να περνάει ο Τσίπρας ανενόχλητος τους αντιχριστιανικούς νόμους. Αλήθεια, όλες αυτές οι υποχωρήσεις του Ιερώνυμου τα τελευταία χρόνια δεν έγιναν στο πλαίσιο αυτής της μυστικής συμφωνίας; (με τι ανταλλάγματα δεν θα μάθουμε ποτέ) Όλες αυτές οι υποχωρήσεις του Ιερώνυμου δεν ήταν αναγκαία βήματα για να «κάτσει» καλύτερα και η συμφωνία που τώρα μας ξεφούρνισαν; Δεν βάδιζαν προς την ΙΔΙΑ κατεύθυνση; Δεν είναι παραδείγματος χάριν πιο εύκολο να επιβάλεις ένα «ουδετερόθρησκο κράτος» όταν έχεις επιβάλει και σωρεία αντιχριστιανικών νόμων και όταν έχεις μετατρέψει το μάθημα των θρησκευτικών σε οικουμενιστικό και συγκρητιστικό ανοσιούργημα;
Και οι δύο συμφωνίες ακυρώθηκαν με το καλημέρα σας. Η συμφωνία Κοτζιά-Δημητρώφ ακυρώθηκε αμέσως μετά την υπογραφή της όταν Ζάεφ και λοιποί μιλούσαν για «μακεδόνες» και «μακεδονία«, ακυρώθηκε (ουσιαστικά) και στο δημοψήφισμα κι ας ήταν προαιρετικό, ακυρώθηκε όταν εκβιάστηκαν και χρηματοδοτήθηκαν μέλη της αντιπολίτευσης για να ψηφίσουν υπέρ της αλλαγής του συντάγματος, ακυρώθηκε και ακυρώνεται με την συνέχιση της εγκληματικής προπαγάνδας των σκοπιανών. Ακυρώθηκε και από την Ελλάδα που βλέπει τις άνω παραβιάσεις και τις δέχεται, ακυρώθηκε και με την πρόωρη σύσταση της δήθεν «διεπιστημονικής επιτροπής» που θα προσαρμόσει τα βιβλία ιστορίας με αυτήν την προδοτική συμφωνία (η συμφωνία προβλέπει την σύσταση αυτής της επιτροπής μετά την κύρωσή της και από την Ελληνική βουλή). Εν ολίγοις, η όλη πορεία δείχνει την φασίζουσα νοοτροπία των μερών που έφτιαξαν την συμφωνία που βεβαίως δεν έχει αποδοχή στον πραγματικό κόσμο και ως εκ τούτου είναι αναγκαίο κάθε φορά να την αναπροσαρμόζουν, να κάνουν «ερμηνείες» και «παρερμηνείες», να «βλέπουν» και να «παραβλέπουν», να παραβιάζουν οι ίδιοι την διαδικασία που έθεσαν για να την κρατήσουν «ζωντανή» και σταδιακά να την επιβάλουν με το έτσι θέλω.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ και με την συμφωνία Ιερώνυμου-Τσίπρα. Την ακύρωσε το ανώτατο όργανο η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στο σημείο 3 όπου αποφάσισε: «3. Να εμμείνει στο υφιστάμενο καθεστώς μισθοδοσίας των Κληρικών και των λαϊκών υπαλλήλων της Εκκλησίας της Ελλάδος.» Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία έχει ακυρωθεί διότι στο κοινό ανακοινωθέν Τσίπρα-Ιερώνυμου στο 15ο σημείο αναφέρει: «Οι παραπάνω δεσμεύσεις των δύο μερών θα ισχύουν υπό την προϋπόθεση τήρησης της Συμφωνίας στο σύνολό της».
ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ που ξέρει να μαγειρεύει την διαδικασία για να του βγαίνει κάθε φορά το αποτέλεσμα που θέλει και λέει [όπως μας είπε και ο εκπρόσωπος τύπου της Ιεράς Συνόδου Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος]: «Τώρα συζητάμε το καταρχήν, εάν θα δεχθούμε αυτό το κείμενο ή θα το απορρίψουμε. Όταν αποφασίσουμε ότι θα το δεχθούμε το κείμενο αυτό, τότε θα εισέλθουμε στην κατά άρθρο συζήτηση.» Με αυτόν τον τρόπο το σημείο που δημιουργεί εμπόδιο, «σερβίρεται» στην «Ειδική Επιτροπή» για να το «μελετήσει»! Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό. Γι’ αυτόν τον λόγο και ο Σεβασμιώτατος κ. Ιερόθεος χαρακτήρισε την πρώτη απόφαση της Ιεράς Συνόδου «ΜΕΙΖΩΝ» [1. Να συνεχιστεί ο διάλογος με την Πολιτεία επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος.] και την τρίτη απόφαση της Ιεράς Συνόδου «ΕΛΑΣΣΩΝ» [3. Να εμμείνει στο υφιστάμενο καθεστώς μισθοδοσίας των Κληρικών και των λαϊκών υπαλλήλων της Εκκλησίας της Ελλάδος.] Δηλαδή αρχίσανε και εδώ οι «ερμηνείες» και οι «παρερμηνείες» για να πάει το πράγμα παρακάτω.
Ερώτηση: Στην ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου γιατί δεν αναφέρεται ότι οι αποφάσεις (1 έως 3) διαβαθμίζονται σε σημασία και βαρύτητα; Πως αποφάσισε ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου ότι το 1. είναι «ΜΕΙΖΩΝ» και το 3. είναι «ΕΛΑΣΣΩΝ»;
Από τις ανακοινώσεις του Πρωθυπουργικού Γραφείου και του Αρχιεπισκόπου που ακολούθησαν βλέπουμε το ίδιο. Το 1. είναι το «ΜΕΙΖΩΝ» για αυτούς, το 3. που δεν συμφέρει είναι το «ΕΛΑΣΣΩΝ».
Ανακοίνωση Πρωθυπουργικού Γραφείου:
«Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος κατέληξε ομοφώνως στην απόφαση να συνεχιστεί ο διάλογος Πολιτείας – Εκκλησίας στα θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Ως εκ τούτου, η Ελληνική Κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα στην εκπόνηση Σχεδίου Νόμου, στο πλαίσιο του Κοινού Ανακοινωθέντος της 6ης Νοεμβρίου, που αποτελεί ένα ιστορικό βήμα για τον εξορθολογισμό των σχέσεων Εκκλησίας και Κράτους.
Το Σχέδιο Νόμου θα τεθεί σε γνώση της Ειδικής Επιτροπής της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, πριν κατατεθεί στη Βουλή.
Το δε καθεστώς της μισθοδοσίας των εκκλησιαστικών λειτουργών, αποτελεί –σε κάθε περίπτωση- ευθύνη και απόφαση της Πολιτείας».
Δήλωση Αρχιεπισκόπου:
«Με ικανοποίηση χαιρετίζω την δήλωση του κ. Πρωθυπουργού σχετικά με την σημερινή ομόφωνη απόφαση της έκτακτης Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και την συνέχιση του ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Η από κοινού συνεργασία αποτελεί ένα περαιτέρω βήμα για την εμβάθυνση των διακριτών μας ρόλων στο πλαίσιο πάντα της από κοινού εξυπηρέτησης των συμφερόντων του λαού μας».
Η απαξίωση του Πρωθυπουργικού Γραφείου (το καθεστώς μισθοδοσίας είναι δική μας δουλειά) απέναντι στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου να μην αλλάξει τίποτα στο μισθολογικό δεν θα πρέπει όμως να μας ξαφνιάσει, διότι την ίδια απαξίωση έδειξε και ο Αρχιεπίσκοπος στην Ιερά Σύνοδο. Τσίπρας-Ιερώνυμος είναι σύμμαχοι, την συμφωνία τους θέλουν να περάσουν.
«Αρχιεπίσκοπος: Ήρθαμε να συζητήσουμε για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Αρχιεπίσκοπος: Σώπα καλέ μην μεγαλοποιείτε το θέμα με τους κληρικούς.
Αρχιεπίσκοπος: Αυτά που μας λέτε δεν μας ενδιαφέρουν σταματήστε.
Αρχιεπίσκοπος: Δεν υπάρχει λόγος είστε εκτός θέματος.
Αρχιεπίσκοπος: Είστε εκτός θέματος.
Αρχιεπίσκοπος: Ό,τι έχετε να πείτε να το πείτε όταν σας καλέσουν στην επιτροπή που θα συσταθεί.
Αρχιεπίσκοπος: Αυτή είναι η άποψή σου να την κρατήσεις για τον εαυτό σου.
Αρχιεπίσκοπος: Άποψη σας κλείστε τον υπολογιστή (tablet) και αν δεν θέλετε να είστε εδώ αποχωρήστε.»
Το πρώτο βήμα έγινε. Η ασύλληπτα καταστροφική αυτή μυστική συμφωνία νομιμοποιήθηκε ως «διάλογος». Ας προσέξουμε πως διατυπώθηκε το σημείο 1 από τους εκπροσώπους τύπου της Ιεράς Συνόδου: «Να συνεχιστεί ο διάλογος με την Πολιτεία επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος.», και πως το επανέλαβε το πρωθυπουργικό γραφείο: «Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος κατέληξε ομοφώνως στην απόφαση να συνεχιστεί ο διάλογος Πολιτείας – Εκκλησίας στα θέματα κοινού ενδιαφέροντος.» Δεν πρόκειται όμως περί «συνέχισης διαλόγου», πρόκειται περί μίας μυστικής συμφωνίας μεταξύ δύο ανθρώπων, άκρως ανατρεπτικής και καταστροφικής που μέσα σε μία ημέρα βαπτίστηκε διάλογος Πολιτείας Εκκλησίας. Αυτό τους ενδιέφερε σε αυτήν την φάση και να περάσουν όλα τα σημεία που θέλουν να αλλάξουν ως «θέματα κοινού ενδιαφέροντος» που θα «μελετηθούν» από δική τους «Ειδική Επιτροπή» της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου (που είναι εκτελεστικό όργανο και τίποτε άλλο). Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου Μητροπολίτης Ναυπάκτου όταν για το σημείο 3 είπε: «αν προχωρήσει ο διάλογος μπορεί και σε αυτό να βρεθεί μια λύση». Στο τέλος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος θα βάλει έναν δικό του να κάνει την «πρέπουσα» εισήγηση στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τελική έγκριση.
Με αυτόν τον τρόπο θα «καλύψουν» και το 15ο σημείο του κοινού ανακοινωθέντος που έχει ως προϋπόθεση την τήρηση της συμφωνίας στο σύνολό της -περνώντας δηλ. όλα τα θέματα «κοινού ενδιαφέροντος» μέσα από την «ειδική επιτροπή» και παρακάμπτοντας την απόφαση της Ιεράς Συνόδου στο σημείο 3- εκτός αν υπάρξουν μαζικές αντιδράσεις από τώρα και δεν αναλωθεί ο κόσμος στο γνωστό επικοινωνιακό παιχνίδι που θα στήσουν Ιερώνυμος-Τσίπρας.
Είδαμε το ίδιο «έργο» σε πολλές περιπτώσεις όπως και στο μάθημα των Θρησκευτικών με την εισήγηση του Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης Εφραίμ. Οι τελευταίες γραμμές του Δελτίου Τύπου εκείνης της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας που σφράγισαν την καταστροφή του μαθήματος των Θρησκευτικών θα μείνουν αξέχαστες:
«Μετά το διάλειμμα ακολούθησε ευρύτατος διάλογος επί της Εισηγήσεως, κατά τον οποίο έλαβαν τον λόγο πολλοί Σεβασμιώτατοι Αρχιερείς.
Εν κατακλείδι ο Μακαριώτατος εκφράζοντας το σεπτό Σώμα της Ιεραρχίας ευχαρίστησε τα Αρχιερατικά Μέλη της Επιτροπής για την πλήρη ενημέρωση που παρείχαν στο Σώμα της Ιεραρχίας επί του θέματος.
Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, αφού ενημερώθηκε περί των αποτελεσμάτων του διαλόγου μεταξύ της Τριμελούς εξ Αρχιερέων Επιτροπής και της Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, αποφάσισε την συνέχιση του διαλόγου υπό της ιδίας Επιτροπής διά την παρακολούθηση του υλικού των νέων βιβλίων πριν αυτά τυπωθούν
ΝΑ ΠΩΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΕΡΙΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ.
***
Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ