Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2018

Το βιολογικό σώμα στην εν Χριστώ ζωή

ΘΕΜΑ: Η ΤΡΙΠΛΗ ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ «ΣΩΜΑ» ΚΑΙ Η «ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ»
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
                 Αδελφοί, είναι γνωστή η περσινή εβδομαδιαία δράση του Υπουργείου Παιδείας που ως σκοπό της είχε την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) πάνω «σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη»!  Έχοντας κατά νου τη λέξη κλειδί «Αειφόρος Ανάπτυξη» θυμίζω ότι ο γενικός τίτλος της  δράσης του Υπουργείου ήταν «Θεματική Εβδομάδα 2017-18 "Σώμα και Ταυτότητα" και Δράσεις "Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας"»[1]… ένας δε, άξονας του νοεποχικού άρματος ήταν και οι  Έμφυλες ταυτότητας (βιολογικό φύλο, κοινωνικό φύλο, εκλογή και αλλαγή φύλου, κτλ.).
             ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
            Ας δούμε πολύ σύντομα την ιστορία της υπόθεσης αυτής (που συνδέει την αειφορία με την ευμορφία του ανθρωπίνου σώματος!) λόγω του ότι αναδεικνύεται το πλάτος μιας βαθιάς θεολογικής κρίσης περί της ταυτότητας του σώματος ημών των ορθοδόξων Χριστιανών! Μια υπόθεση που συν τοις άλλοις δικαιολογεί (έμμεσα) και τον άλλον τίτλο που έχει σχέση με τον Νο 1 οικολόγο πατριάρχη, τον ονομαζόμενο «Πράσινο πατριάρχη», τον και «Πατριάρχη των παιδιών»!
            Λοιπόν, η ονομαζόμενη Αειφόρος ανάπτυξη ή αλλιώς βιώσιμη ανάπτυξη «αναφέρεται α) στην οικονομική ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα… β) (Η βιώσιμη ανάπτυξη) προϋποθέτει ανάπτυξη των παραγωγικών δομών της οικονομίας παράλληλα με τις υποδομές για μία ευαίσθητη στάση απέναντι στο φυσικό περιβάλλον και στα οικολογικά προβλήματα… διαφορετικά λαμβάνει χώρα (η) περιβαλλοντική υποβάθμιση. Θεωρητικά, γ) το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα της περιβαλλοντικής υποβάθμισης είναι η ανικανότητα του γήινου οικοσυστήματος να υποστηρίξει την ανθρώπινη ζωή (οικολογική κρίση)» [2]! Μία μικρή παύση στο σημείο αυτό δίνει την ευκαιρία να πούμε κι αυτό, ότι το Νο 1 πρόβλημα της ανθρωπότητας -λένε - δεν είναι τόσο ο υπερπληθυσμός όσο το τι θα φάνε οι άνθρωποι, ή αλλιώς οι οικογένειες των ανθρώπων ή διαφορετικά η οικογένεια και μαζί το προϊόν της που είναι τα παιδιά, που κι αυτά είναι εν δυνάμει γονείς… Ο νοών νοείτω!
Τα οικολογικά τώρα προβλήματα ή αλλιώς και περιβαλλοντικά, που αφορούν διαταραχές στη γήινη βιόσφαιρα και στο φυσικό περιβάλλον και αποδίδονται που αλλού παρά στην ανθρώπινη δραστηριότητα, αυτά σήμερα είναι που απειλούν όπως μας λένε οι ειδικοί επιστήμονες «την επιβίωση ενός πληθυσμού», και μας οδηγούν δήθεν «σε μία οικολογική κρίση»! Για να αντιμετωπισθεί τώρα αυτή η κρίση θα πρέπει μαζί με τη περιβαλλοντική ρύπανση, τη κλιματική αλλαγή, τη τρύπα του όζοντος, την αποδάσωση, την ερημοποίηση, την εξαφάνιση ορισμένων βιολογικών ειδών, κ.λ.π., να αντιμετωπισθεί και η κρίση ταυτότητας που παθαίνει ο νέος κατά το 15ο έτος της ηλικίας του! Θυμίζω εδώ ότι «Είναι αδύνατον να χαλιναγωγήσει κανείς – ιδιαίτερα ο νέος - τη γενετήσια επιθυμία και να αποφύγει την ακολασία, αν δεν έχει ζωντανή πίστη και δεν ζει έντονη πνευματική ζωή. Κι αυτό γιατί  «η γενετήσια ορμή μετά το 15ο έτος της ηλικίας είναι πάρα πολύ δυνατή» (Ιερός Χρυσόστομος ΕΠΕ 30, 688-690)…. Ο νοών νοείτω της των ημετέρων νοηματοεπινοήσεων! Ομοφυλοφιλία ίσον ατεκνία ίσον «οικολογική» ισορροπία, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ.!
Η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ - ΠΑΙΔΕΙΑ
Αδελφοί και φίλοι, γονείς και εκπαιδευτικοί, πώς θα ξεπλύνουμε την ντροπή αυτή αλλά και πώς θα αντιμετωπίσουμε την πληγή που ήδη άνοιξε στο σώμα της παιδείας μας και όχι μόνον (δες νόμο περί αλλαγής φύλου από το 15ο έτος) από την εφαρμογή της «θεματικής εβδομάδας» που είχε ένα τίτλο σαν κι αυτό: «Σώμα και ταυτότητα» και τρεις βασικούς άξονες όπως α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες; Πώς θα την θεραπεύσουμε; Μήπως με τους γνωστούς φακέλους του ΙΕΠ (Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού»…[1]) ή με τους φακέλους των Θρησκευτικών; Αλήθεια αντίστοιχα προγράμματα ή εκπαιδευτικό υλικό «τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών» [1] τόσο για να γνωρίσουν το σώμα τους που αποτελείται όχι μόνον από όργανα και ιστούς ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ή ΟΧΙ; ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΑ Η ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟ; ΚΡΙΜΑ, ΟΙ «ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ», ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ,  ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ «ΣΑΡΚΕΣ»! ΤΕΛΙΚΑ Ο ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΡΚΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ»;
Η ΤΡΙΠΛΗ ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ «ΣΩΜΑ»ΜΑΣ  ΚΑΙ Η «ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ»
(Η διαφορετική φύση, η αμαρτία και ο θάνατος)
1. Δεν άλλαξε ο Θεός τόπο, δεν διέσχισε ή υπερπήδησε κάποιο τείχος, αλλά το τείχος που Τον χώριζε από εμάς και που ο Ίδιος είχε δημιουργήσει, το κατήργησε εντελώς. Γιατί δεν ήταν ο τόπος που χώριζε τους ανθρώπους από τον Θεό-αφού ο Θεός κατέχει κάθε τόπο - αλλά η μεταξύ μας διαφορά. Η ανθρώπινη φύση παρέμενε αποξενωμένη από τον Θεό, επειδή διέφερε κατά πάντα από Αυτόν και δεν είχε τίποτα κοινό μαζί Του. Εκείνος ήταν μόνο Θεός, ενώ η φύση μας μόνον άνθρωπος.
2. Όταν όμως η σάρκα θεώθηκε και η ανθρώπινη φύση έλαβε υπόσταση τον ίδιο τον Θεό, τότε πλέον το τείχος που μας χώριζε από Αυτόν μεταβλήθηκε σε μύρο και η διαφορά Θεού και ανθρώπου δεν υφίσταται πια, αφού η μία υπόσταση της Αγίας Τριάδος, που ήταν ο Θεός Λόγος, έγινε άνθρωπος και κατήργησε την διάσταση θείας και ανθρωπίνης φύσεως ως κοινός όρος των δύο φύσεων - διότι σε πράγματα που διίστανται δεν είναι δυνατόν να υπάρξει κοινός όρος. Όπως , δηλαδή, αν ένα μυροδοχείο μεταβαλλόταν σε μύρο, το μύρο δεν θα έμενε κλεισμένο αλλά θα χυνόταν έξω, έτσι και από την στιγμή που η φύση μας θεώθηκε στο σωτήριο Σώμα του Χριστού, τίποτε πλέον δεν χώριζε τους ανθρώπους από τον Θεό. Γι’ αυτό και τίποτε δεν μας εμπόδιζε να μετέχουμε στις δωρεές Του παρά μόνον η αμαρτία. Επειδή όμως ήταν διπλό το τείχος που μας χώριζε από τον Θεό - από την μια μεριά η διαφορετική φύση μας και από την άλλη η διεφθαρμένη από την κακία προαίρεσή μας, γι’ αυτό ο Σωτήρας κατέλυσε το πρώτο με την σάρκωσή Του και το δεύτερο με την σταύρωσή Του. Διότι ο Σταυρός του Χριστού κατήργησε την αμαρτία.
3. Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που ύστερα από το Βάπτισμα, το οποίο έχει την ισχύ του Σταυρού και του θανάτου του Χριστού, προχωρούμε στο Χρίσμα, την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος. Επειδή, αφού καταργήθηκαν και οι δύο φραγμοί, τίποτε δεν εμποδίζει το Άγιον Πνεύμα να χυθεί «επί πάσαν σάρκα» (Βλ. Ιωήλ 3,1 και Πράξ. 2,17). Εννοώ βέβαια όσο είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο στην παρούσα ζωή, διότι για την άμεση κοινωνία Θεού και ανθρώπου υπάρχει και ένα τρίτο εμπόδιο, ο θάνατος, ο οποίος δεν μας επιτρέπει να υπερβούμε «το αίνιγμα και το έσοπτρον» (Βλ. Α΄ Κορ. 13,12), όσο ακόμη βρισκόμαστε στο θνητό σώμα. [3].
ΚΑΙ Η «ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ»;
4. «Στους ανθρώπους λοιπόν, που τους χώριζαν από τον Θεό αυτά τα τρία, η διαφορετική φύση, η αμαρτία και ο θάνατος, ο Σωτήρας έδωσε τη δυνατότητα να Τον συναντήσουν άμεσα και να ενωθούν τέλεια μαζί Του, επειδή τα κατήργησε και τα τρία, το ένα μετά το άλλο. Το πρώτο με την ενανθρώπησή Του, το δεύτερο με τον σταυρικό Του θάνατο και το τελευταίο εμπόδιο, την τυραννία του θανάτου, την έδιωξε τελείως από την ανθρώπινη φύση με την ανάστασή Του. Γι’ αυτό και ο Απόστολος Παύλος λέει: «Έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος» (Α΄ Κορ. 15,26). Και δεν θα τον ονόμαζε εχθρό, αν δεν μας εμπόδιζε από την αληθινή μακαριότητα. Διότι οι κληρονόμοι του αθανάτου Θεού πρέπει να έχουν απαλλαγεί από τη φθορά. «Η φθορά, λέει, δεν κληρονομεί την αφθαρσία» (Α΄ Κορ. 15,50). Ύστερα όμως από την κοινή ανάσταση των ανθρώπων, αιτία της οποίας είναι η ανάσταση του Σωτήρος, «το έσοπτρον και το αίνιγμα» (Α΄ Κορ. 13,12) θα υποχωρήσουν, και «πρόσωπον προς πρόσωπον» (Α΄ Κορ. 13,12) θα δουν τον Θεό όσοι βέβαια είναι «καθαροί τη καρδία» (Ματθ. 5,8). [3].
Αδελφοί και φίλοι εκπαιδευτικοί, ότι οι κληρονόμοι του αθανάτου Θεού  έχουν απαλλαγεί από τη φθορά το γνωρίζετε! Επίσης αναγνωρίζετε ότι τα λείψανα των αγίων δεν έλειψαν ποτέ από την Εκκλησία Του (τμήματα  δηλ. των αγίων σωμάτων τους που διασώθηκαν από τα δόντια θηρίων ζώων και όχι μόνον), όπως επίσης και τα άφθαρτα σκηνώματά τους, δηλαδή ολόκληρα τα σώματα, αλλά και τα θαύματα πριν και μετά από την κοίμησή τους! Αν όλα αυτά τα γνωρίζετε τότε αγωνιστείτε να πέσουν οι μάσκες των ψευδοπροοδευτικών και μαζί των ψευδοδιδασκάλων και ψευδοπροφητών των ημερών μας! Εκκαθαρίσατε την ελληνική Παιδεία από τον μολυσμό της «ουδετερότητας» ή αλλιώς του «σεβασμού» της διαφορετικότητας πριν είναι αργά!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥ «ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ-ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΕΝΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΡΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟΥ - ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ) ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ -ΑΝΕΥ ΗΘΙΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΡΑΤΟΣ, ΦΥΛΟ, ΔΑΣΚΑΛΟ, κτλ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ «ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ»! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ» ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΣΑΡΚΙΚΩΝ - ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ «ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ» ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ - ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΜΗΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ» ΥΠΟΝΟΕΙΤΑΙ « το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα περιβαλλοντικής υποβάθμισης» ΠΟΥ «είναι η ανικανότητα του γήινου οικοσυστήματος να υποστηρίξει την ανθρώπινη ζωή», Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ «ΠΡΟΪΟΝΤΑ» ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ;
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός
Υ.Γ 
Αν σήμερα επιτρέπεται η ενοικίαση «μήτρας» προς γέννηση παιδιού χάρη χρημάτων (η δε μητέρα υπογράφει ότι δεν έχει καμία αξίωση μετά την παράδοση του «προϊόντος»), ποιος δεν πιστεύει ότι κάποια από τα «υποπροϊόντα» αυτού (τυποποιημένα και αριθμοσφραγισμένα με κάθε ασφάλεια όργανα) δεν θα καταλήξουν τελικά σε κάποια «νόμιμη» αγορά οργάνων;  Όταν παλαιότερα οι γονείς έριχναν τα φυσικά τους παιδιά, λόγω θυμού, για τροφή στα γουρούνια, σήμερα οι παραγγελιοδόχοι και ακόλαστοι «γονείς» θα ήταν υπερβολή αν τα «δώριζαν» με το αζημίωτο; Αχ Θεέ μου! Δηλαδή, να συνάψουν δύο ένα νόμιμο «σύμφωνο», να παραγγείλουν από μια ταλαίπωρη κόρη ένα παιδί, «για να το εμπορευτούν;»! Για σκεφτείτε… (Και δεν μιλούμε γι' αυτούς που θα το "σχίσουν" ζωντανό)! Και το πνευματικό της υπόθεσης; Ζήτω ο "σχισματικός" πατριάρχης μας, ο ονομαζόμενος και "Πατριάρχης των παιδιών"! Ζήτω η εισαγωγή σχισματικών «προϊόντων» και δήθεν «εκκλησιών» στο ζωηφόρο και αναστάσιμο Σώμα της Εκκλησίας μας! Ζήτω ο πατριάρχης της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και "Αλλοίμονό" μας αδελφοί, λόγω δικαίας οργής του Θεού μας, αμήν!

[3] «ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗΣ, Λόγοι επτά», ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΒΑΣΙΛΑ, Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος» Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2005,  Σελ. 171-173.